Gå til innhold

Bestevennen min vil ha meg som elskerinne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han forstår ikke hva han ødelegger ved å si slikt til meg. Jeg tenner ikke på han i det hele tatt, nå syns jeg det bare blir pinlig å treffe han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Hvordan kunne han si noe sånt? Det er vel ikke sånn man pleier å si uten videre? "Hei, skal vi avtale å være elskere eller?"

Hadde nok blitt litt pinlig berørt jeg også da,

Skrevet

Jeg ser den.. Det ødelegger veldig mye av vennskapet når slikt kommer frem. På en annen side er det kanskje like greit at det kommer frem - han har andre hensikter enn deg med vennskapet, og det vil alltid ligge der og ulme. Ihvertfall av egen erfaring ville jeg holdt avstand etter slikt (om en av dere eller begge er i forhold).

Skrevet

Ja, så syns jeg på en måte venne forholdet ikke blir som før. Han har gått over en grense syns jeg.. Er bare forvirret, men vil ikke miste han ut av livet mitt, og jeg vil ikke ha sex med han.

Skrevet

Vi er single begge 2, og han er en utrolig flott mann på alle måter. Men han tenner meg ikke.

Skrevet

Jeg har en venn som var nesten påpressende tidligere. Det skjedde aldri noenting, men vi har god kontakt i dag, om ikke så hyppig som før.

Så det kan gå bra, i alle fall om han aksepterer avslaget.

Er jo du som bestemmer dette, bare prøv å legg det bak deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...