Gå til innhold

Er det noen som kjenner til NuSkin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne prøver stadig å få meg til å begynne å selge det, men jeg er litt skeptisk til sånne ting.

Er det noen som vet om produktene er bra og om hvordan opplegget egentlig funker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt, for det virker som om noen burde vite noe om det her inne. Setter stor pris på svar!

Skrevet

Vår familie bruker bare NuSkin produkter.Er super fornøyde.Vi selger ikke da,er bare medlem så vi får produkter billigere.

Skrevet

Ja er medlem jeg også, men selger ikke.

Skrevet

Takk for svar!

Så dere mener det er bra?Har hørt det er et innvikla system i firmaet, og vanskelig å tjene noe særlig med penger på det.

Skrevet

Har selv drevet litt med Nu Skin og kan love deg at produktene er bra. Har vært over i hovedkvarteret i Provo like ved Salt Lake City og sett laboratoriene og møtt noen av forskerne. En av divisjonene i selskapet var hovedsponsor i OL i Salt Lake.Firmaet samarbeider med over 30 forskningssentre verden over og har egen forskningsavd. ved Stanford University. Produktene er av topp kvalitet og kan anbefales. Prøv produktene først og se om du vil ta det videre og jobbe litt med det. Det er ikke komplisert og selskapet ordner det praktiske for deg. Selskapet er bunnsolid og har oppnådd 5A1 kreditt rating hos Dun & Bradstreet. Selskapet har faktisk egen butikk i Oslo like ved kjøpesenteret i Vika

Skrevet

Svigermor prøvde seg en gang, men måtte gi opp. Som jeg sa til henne, det finnes ikke lettjente penger. Men hvis du er glad i å selge så går det jo ann å prøve.Fikk en del produkter av henne, men kan ikke huske at de utmarket seg.

Skrevet

Klart det ikke finnes lettjente ,Må jobbes for.Har du ingen erfaring og tro på prouktene selger du heller ingenting.Sett deg inn i produkter,prøv dem så ser du om det er noe for deg.

Skrevet

Bruker Nuskin,veldig fornøyd.

Skrevet

Hvordan virker det strykejernet fra NS?

Noen med erfaringer?

Hva er bra / ikke bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...