Gå til innhold

Fordelen med dyr merkevogn..?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det?

Lettere å selge etterpå? Bedre garanti?

Bare lurer jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro gjensalgsverdien er større, og at det er lettere å få tak i deler om man skulle miste/ødelegge noe (feks til min Teutoniavogn gikk jeg bare inn i nærmeste butikk som forhandlet disse og fikk en ny knott som jeg hadde klart å knekke, uten å vise kvittering eller noe sånn). Og forhåpentligvis litt mer holdbare :o) Selv om det ikke alltid er the case - ingen regel uten unntak.

Skrevet

I tillegg til alt dere har nevnt så har det for min del mye med interesse å gjøre. Er veldig glad i barnevogner og kunne nok ikke blitt fornøyd med en trille fra jysk e.l. Mer som menn med enkelte biler. Hvilket bilmerke man velger har ikke nødvendigvis med fornuft å gjøre, men interesse.

Skrevet

det skal jeg si deg!! :D

fordelen er at de ser sinnsykt mye mer FREKKERE ut :) som min lekkre Bugaboo for eksempel *fnis*

Skrevet

Tror dere jeg gleder meg til å trille rundt på min deilige bugaboo?? :):):) *gliiiise*

Skrevet

Jeg for min del vil ha ny vogn som er stabil og solid med god kvalitet slik at den holder til eventuelle barn nummer 2 og 3 (som forhåpentligvis kommer etter hvert). Da lønner det seg vel å legge litt penger i en skikkelig vogn, i stedet for å kjøpe 3 billige vogner av ymse kvalitet...

Og så er det vel en del funksjoner som du ikke får på de billigste vognene. Tenker på ulike ting som skikkelig demping, gode bremser, sikkerhetslåser, teleskophåndtak (eller i alle fall gode justerbare håndtak) m.m. Alt er jo ikke like viktig for alle, men man må vel bare se på sitt eget behov i forhold til prisen å betale...

Og så er jo barnevogna en skikkelig bruksting så synes det er greit at den er grei å se på... men så er jo smaken heldigvis forskjellig :)

Skrevet

Min TFK vogn skal jeg hente neste onsdag...

Gleder meg :-)

Skrevet

Jeg har ei TFK joggster twist i knall oransj,som jeg ALDRI skal selge..digger den vogna!!

Skrevet

Tja,-fordelene er vel størst for de som tjener penger på det.. Gleder meg skikkelig til å trille rundt med min kule hippievogn i mørk rød cord-fløyel fått gratis av en venninne som kjøpte den for 500 kr på Fretex;) Stor, fin bag med små blomster inni, og skikkelig fin å "gynge" med når han skal sove...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...