Hilsen Aud Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg må bare lette mitt hjerte til noen. Sambo er offshore og jeg må bare lett på trykket her. I 2006 prøvde vi i ett år før vi ble gravid med min nå 13 mnd gamle sønn. Etter det har jeg ikke begynt på prevenasjon igjen ettersom det var den som gjorde at syklusen min ble så forstyrret. Vi har heller ikke hatt nevneverdig sex. For et par uker siden hadde vi derimot sex og min mumlig om å hoppe av i svingen ble aldri tatt hensyn til, he he. Jeg visste ikke at jeg hadde eggløsning da, men tok en test nå i kveld - mest for moro skyld og litt fordi jeg skal et sted hvor det serveres alkohol i morgen. Og sjokkskadet ble jeg da jeg såg det lyste "GRAVID". Vi har jo ikke prøvd engang, og sist brukte vi ett år!! Jeg er veldig glad for dette, for jeg hadde jo ønske om en til ganske tett på. Sambo derimot ble skremt under fødselen og sta som han er så har han sagt at han ikek ville gå igjennom dette en gang til. Men han visste at han burde hoppe av i svingen, kanskje han som meg trodde at sjansen var forsvinnende liten mtp sist... Det er en uke til jeg får snakket med han igjen og til da må jeg ha kommet på en måte å fortelle dette til han. Jeg er litt redd for at han kommer til å tro at jeg har "lurt" han ettersom dette er eneste gangen vi har hatt sex på aldri så lang tid. Wæææææ, dette ble mye å ta innover meg en mandagskveld. Jeg har regnet terminen nå og den er 6. juli. Gulp, da er jo småen bare 22 mnd :/ :/ :/
mamma-til-4 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Stilig overskrift;)Hvordan i all verden....hehehe....Sovnet i forplantninglæren du også?hahaha.... Gratulerer så mye:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer:) Jeg har 22 mnd mellom mine 2 siste og det er en veldig fin differanse på søsken hehehe Må le litt av at mannen din ikke vil gå gjennom en fødsel til....ja wow jeg kan tenke meg han sleit veldig sist gang;
Hilsen Aud Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 takk alle mann, har totalt IKKE gått opp for meg selv etter å ha skrevet dette.. he he, det verste av alt er at det var en helt normal fødsel, men han er veldig pinglete. (jeg synes jo det var grusomt, men det ble visst kategorisert som en normal fødsel likevel... he he) Hadde bare ikke i mine villeste fantasier falt meg inn at jeg ikke måtte prøve i ett år denne gangen også, og så satt den som et skudd uten at vi prøvde en gang. *fortsatt sjokkert*
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis han syntes fødselen var så grusom så kanskje han kan slippe å være med denne gangen? Har du noen andre du kan ha med deg om han ikke har lyst? Skjønner godt at du er sjokka:)
Totette&lillebadehette Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer!!! Flott aldersmellomrom!
Minnie Mom Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så mye!! Er det ikke en deilig følelse at dere slipper å prøve og streve så lenge med nummer to da? Tenkt så heldige dere er egentlig. Vi har fått to barn veldig lett, første forsøk på begge to. Samtidig har jeg to venninner som har slitt veldig. Hun ene har gått gjennom 3 mislykkede forsøk i det offentlige, men har nå blitt gravid på egen hånd etter 8 års prøving... ) Hun andre har prøvd i flere år uten resultat. Det jeg mener er at når dere kommer over sjokket, så er det jo kjempeflott at dere slapp å streve sånn med å bli gravide igjen.. )
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulere!! Me bruka 2,5år på nr 1......... Når han var 17mnd så skulle me prøve på nr 2, og eg regna med at detta kom til å ta litt tid....... Eg slutta på pilla når eg hadde mensen, fikk mensen etter 3,5uker etterpå, 3,5uker etter det så fikk eg litt vondt i ryggen, trudde det var mensen men eg har jo aldri mens smerter eg, også kom det små stikk i magen...... Da viste eg at eg var gravid, så det gjekk 7uker det!!! Testa nokon dagar seinare da for eg testa neg på ein fredag og pos på tysdag med sønnen våres. Så det er godt mulig!! Me hadde heller ikkje så enormt mykje sex når vesla blei laga, det skjedde så mykje på den tida...... Men ein gong er nok det seier eg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå