Hilsen Aud Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg må bare lette mitt hjerte til noen. Sambo er offshore og jeg må bare lett på trykket her. I 2006 prøvde vi i ett år før vi ble gravid med min nå 13 mnd gamle sønn. Etter det har jeg ikke begynt på prevenasjon igjen ettersom det var den som gjorde at syklusen min ble så forstyrret. Vi har heller ikke hatt nevneverdig sex. For et par uker siden hadde vi derimot sex og min mumlig om å hoppe av i svingen ble aldri tatt hensyn til, he he. Jeg visste ikke at jeg hadde eggløsning da, men tok en test nå i kveld - mest for moro skyld og litt fordi jeg skal et sted hvor det serveres alkohol i morgen. Og sjokkskadet ble jeg da jeg såg det lyste "GRAVID". Vi har jo ikke prøvd engang, og sist brukte vi ett år!! Jeg er veldig glad for dette, for jeg hadde jo ønske om en til ganske tett på. Sambo derimot ble skremt under fødselen og sta som han er så har han sagt at han ikek ville gå igjennom dette en gang til. Men han visste at han burde hoppe av i svingen, kanskje han som meg trodde at sjansen var forsvinnende liten mtp sist... Det er en uke til jeg får snakket med han igjen og til da må jeg ha kommet på en måte å fortelle dette til han. Jeg er litt redd for at han kommer til å tro at jeg har "lurt" han ettersom dette er eneste gangen vi har hatt sex på aldri så lang tid. Wæææææ, dette ble mye å ta innover meg en mandagskveld. Jeg har regnet terminen nå og den er 6. juli. Gulp, da er jo småen bare 22 mnd :/ :/ :/
Nullenusken Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer! Kan forstå at det var et sjokk, men en gledelig overraskelse da! Lykke til med å finne en måte å si det til din kjære!
Randis Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så mye! Si det med: Vi trenger melk og brød, Bonso er død, jeg er gravid, hadet. Synes den er litt kul. Lillegutten vår våknet midt på natta før den morgenen jeg skulle testet og jeg måtte selvsagt på do. Så på klokka og fant ut det hadde gått flere timer. Tok testen og fikk to streker og vekte pappan og sa du skal bli pappa. Klarte ikke å vente. Hadde jeg klart det hadde jeg brukt den ovenfor. Kjipt og ikke kunne si det til ham før ei uke. Blir helt sikkert bra.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Åh, grattis! Grattis grattis grattis!!!! Hi hi!!! Nå blei jeg kjempeglad, kjenner deg ikke en gang! Hehehe.... Har ikke hormoner innabords, har jeg vel? ;p Men for å svare på en annen ting du lurte litt på. Du kan si til samboeren din at ingen fødsler er like, og om han føler seg tryggere så kunne dere hatt med en fødselshjelp til? Din mor eller bestevenninne eller noen andre dere stoler 100% på? Lykke til! Åh, nå blei jeg glaaad...
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så mye!!!!! :-) kjempekoselig da! :-) Det går nok bare fint, og samboern din blir nok glad han også - bare gi han litt tid å komme over sjokket først... :-) (snakker av erfaring her) GRatulerer igjen, og kos deg med spiren!
2SønnerSmå Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Mannen min var også på reisejobb da jeg fant ut at jeg var gravid med 1 mann. Da han kom hjem hadde jeg laget et kort til han der jeg hadde skrevet litt om hvor mye jeg savnet han og elsket han osv, og signerte med "klem fra din gravide kone". Min bror og kjæresten var der og skulle spise middag sammen med oss og visste ingenting,han var så glad at tårene kom trillende,så det ble til at de fikk vite det den kvelden =)
MrsV Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer så mye! Har selv en gutt på 14 mnd og han skal bli storebror når han er 20 mnd Blir nok travelt, men har hørt det er mange fordeler med to tette Lykke til med å fortelle mann din om nyheten Han får god tid til å forberede seg på en ny fødsel.
Chicka™ Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Signerer litt over her! Her blir det 21-22 mnd i mellom, og mannen var ikke helt klar han heller... Vi skulle vel begynne og prøve rett rundt hjørnet, men han var fremdeles skeptisk og ville helst ikke.. Dessuten så vi jo for oss en LANG prøvetid... Men er MANGE fordeler da:D lykke til, det går nok bra og si det!!! =) Og gratulerer så masse!
mammapusen Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Da jeg skulle fortelle mannen at vi skulle ha nr.2, så pakket jeg inn en bitte liten body sammen med den positive testen og ga det til ham når han kom hjem fra jobb! Han ble kjempeglad, og han har egentlig vært litt skeptisk til flere. Sier han er godt fornøyd med den ene vi har! Men han ble altså strålende glad!
Chiquita Bananas Skrevet 29. oktober 2008 #10 Skrevet 29. oktober 2008 Hehehe....det er når man ikke stresser og tenker på det at man blir gravid. Ble det selv denne gangen - hadde ikke regnet med det og fattet mistanke da jeg fikk bekkensmerter en dag. Han blir nok glad når han har fordøyd nyheten - er det ikke flott å få det tett og bli ferdig med det ) gratulerer ihvertfall !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå