Dozer Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jenta mi er 3 år og har igrunn ikke sovet en hel natt ennå! Har vært hos legen før og fått Vallergan flere ganger, men det hjelper i den perioden hun får det også er det på`n igjen. Jeg vil gjerne at de skal undersøke henne litt mer jeg, sjekke om det kan være en medisinsk grunn til at hun ikke sover! Er det noen som har gjort det og funnet ut noe! Jeg er på god vei til å bli gal hvis jeg ikke får sove en hel natt snart!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Prøvd med belønning til henne eller spurt henne hvorfor hun våkner?
Dozer Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2008 Har prøvd med belønning et par ganger, men er så fælt å se hvor lei seg hun blir når hun faktisk ikke får sove! For det er det som er problemet...hun klarer rett og slett ikke å sove. Ligger i sengen sin og prøver, men hun klarer bare ikke! Har spurt henne hvorfor hun våkner, men standard-svaret hennes er "jeg vet ikke"!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Jo, da er det kanskje dumt med belønning. Har du eller pappaen hatt søvnprøblemer da dere var små? Ville kanskje tatt henne til lege og fått resept på noe. Hvor lange perioder har hun brukt i strekk tidligere? Er jo sikkert bare den vanen hun har å våkne som er vanskelig å bryte ut av.
Dozer Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Har brukt det i en ca en uke om gangen i 4 eller 5 omganger! Vil ikke få det en gang til nå! Jeg tror at hvis det bare hadde vært vanen ville det snudd nå! Jeg sliter veldig med søvnen nå, men ikke så mye når jeg var liten, men nå må jeg i perioder ta sovetabletter hvis jeg skal klare å sove en stubb! Men kan det være arvelig? Har samme legen som frøkna så det er jo hun som har satt meg på sovetabletter, håper da at hun ville sagt noe hvis det kan ha en sammenheng! Skal uansett til legen om et par uker for nå orker jeg bare ikke mer! Jeg trenger å få sove! Lunta begynner å bli fryktelig kort og jeg er ikke akkurat en fryd å ha med å gjøre når jeg ikke sover særlig mer enn max 1,5 time i strekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå