Gå til innhold

Hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig med meg selv og mitt liv nà. Har en mann som ikke kommer overens med min far og egentlig er det gjengjeldt. Har vaert i terapi med min mann og psykologen kom fram til at han var manipulerende og egosentrisk, men hun mente at det var over nà. Men nà vil ikke min mann vaere med pà julefeiring fordi der er min far. Men vi har jo tre barn og....men det teller tydeligvis ikke. Vi har vaert gjennom over 8 àr med slike problemer og min mann tenker sà ofte utfra sitt stàsted og jeg föler han tror at han og hans fölelser er det eneste som teller.

Nà snakker vi ikke sammen mer. Jeg har gitt beskjed om at nà er det opp til han à ta initiativ til hvordan han skal fà meg til à tro at det noen gang skal ordne seg, for jeg har virkelig ingen tro lenger.

Dette tar fullstendig knekken pà meg, men jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjöre. Har skjönt at jeg er for svak til à dra, vi bor langt unna min familie og jeg föler meg mutters alene. Har ingen à snakke med fordi disse problemene har vart sà lenge at jeg er flau over at de varer ennà. Derfor er det ingen, absolutt ingen som vet om situasjonen.

Derfor skriver jeg her nà. Mà bare lufte det litt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det du eller han eller dere som går til psykolog- Det er jo bra- har ikke noen gode råd- men skal dere feire jul hjemme- eller?

gode tanker til deg deg i hvert fall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...