skrotnissen Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 var på rema1000 ista å kom over landlord bleier til kr26,50!!!!1 for en pakke med 44 bleier! synes dette var latterlig billig, så jeg kjøpte med for å prøve de... noen som har erfaringer med deisse?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Vi prøvde èn, men jeg syntes de var for harde. Det så såubehagelig ut. Så det ble bare med den ene. Vi fortsetter med pampers.
SaDa Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Greie nok til å brukes på dagtid, me om natten stoler jeg ikke på de. De er litt små i str, så passer dårlig på eldstegutten her
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Oj, det hørtes flott ut! Skriv her når du vet om de funker da:) Jeg har ikke prøvd dem Vi kjøper noen ganger sånne billigbleier på Spar. Husker ikke hva de heter, men er kanskje ca. 60 bleier eller noe for 36,50. De er helt greie. Litt dårlig elastikk rundt livet(har bare prøvd tapebleiene), men ellers er de helt fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå