Blåmandag¤ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan var tredje fødsel i forhold til de to andre? Gruer meg så jeg tror jeg blir sprø snart. :/ Første fødsel var ikke så ille, og var egentlig over før jeg skjønte at det hadde begynt en gang. Andre var helt for jævlig, rett og slett.
tvkrus Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 nr3 var vel den beste nr 1 viste jeg ikke hva jeg gikk til ,men hadde enkel fødsel nr 2 gikk altfor fort mistet alt kontroll +at det var 10uker fortidlig nr 3 var fin for jeg visste hva som skulle skje og ikke mistet kontrollen var mer på lag med kroppen på en måtte
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Med nr 1 og 2 brukte jeg ca 6 timer. Fine normale fødsler. Hadde litt pause mellom veene og brukte kort tid på å presse dem ut. Altså: ganske identiske fødsler Nr 3 kom på snaue 2 timer. Mye vondere- rier uten pauser i. Måtte presse litt mer for å få ut ungen. Men så var det jo fort over da:-)
Elletuppa Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Nr 1 var lett, trodde det skulle være jævlig med ble så overrasket Nr 2 var helt jævlig, hylte og hylte Nr 3 var mye enklere, veldig lik nr 1 men gikk fortere Nr 4 sammer her, enklere Så hos meg var 2 aller verst,fikk annet kjønn den gangen,,, men det burde vel ikke noe å si...
*Lissi* Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Nr. 1: Brukte 9,5 timer. Hun var "stjernekikker" så brukte ekstra lang tid. Nr. 2: Styrtfødsel. Brukte 1 time 45 minutt fra første murring. Var ille da det stod på, men glad det var fort over. Nr. 3: Styrtfødsel. 1 time 50 minutt fra jeg våknet til prinsen var ute. Riene var grusomme siden det gikk så fort. Nr. 4: En skikkelig luring:-) Skjønte ikke jeg var i fødsel. Da jm undersøkte meg (trodde jeg hadde kynnere) hadde jeg 8 cm. åpning. Fra jeg våknet til tulla var ute tok det 6,5 timer. Den beste fødselen uten tvil!
bambi på isen Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 nr.1: brukte 20,5 timer, stjernekikker og ble tatt med vakum til slutt, startet med vannavgang sånn at jeg forsto at det var fødsel på gang;-) nr. 2: brukte 8 timer, han var også stjernekikker, men klarte det uten hjelp av vakum, startet også med vannavgang. nr. 3: var inne på to bomturer, stoppet opp på 5 cm, men når det først startet så gikk det 30 min fra første ri til hun var ute, hun kom vanlig, kanskje det var derfor det gikk så fort når hun først kom?? ble født hjemme siden det gikk så fort. Nr. 3 var syyyykt vond siden det gikk så fort, men på en måte greit også, for jeg ble aldri sliten på samme måte som med de 2 andre.
Candy girrrl Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 1 og 2 var raske og greie. Men nr 3 var ulv,ulv. Somlebolla kom aldri ut. Først etter 2 mnd med maserier, 13 dager over termin, 2 falske alarmer, en hjemsendelse og en fødsel som aaaaaldri kom i gang kom hun ut. 3 fødel var min verste.
Norwegian by injection Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Nr.1 var en helt 'ok' fødsel....ca. 11 timer og endte med tang... det var grusomt vondt. Nr.2 var en rask og intens fødsel som tok kun 2 timer. Nr3 var rett og slett helt jævlig (sorry)....Jeg holdt på å dø av indreblødninger....de tok K-KS på meg etter mange timer med rier....fikk kutt i blæra og dette ble ikke oppdaget før flere timer etter KS. Måtte være på sykehuset i 16 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå