Minnie_Moon Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har ikke vært her så mye denne pp'en fordi jeg skulle "stresse" ned. Og det funket. Men har ikm i dag, og tenkte at nå er jo det verste over, så nå kan jeg jo gå inn og oppdatere meg litt. Var så avslappet og hadde planlagt å vente noen dager for å se om TR kom før jeg testet. Men nå er jeg blitt supergira her og alt jeg tenker på er å teste!! Vet ikke hvorfor jeg gidder! Kjenner jo at TR er på vei... Så synes jeg faktisk det er verre å få en negativ test enn å få TR... Hvis TR bestemmer seg for å drøye et par dager, hvordan i all verden skal jeg holde ut uten å teste??
Lala & Po Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Minni Moon, Har det på samme måte... IKM til søndag tror jeg og er nå inne her og oppdaterer meg litt Har hatt en pause fra forumet på en god stund. Ville ikke begynne å stresse sånn og ble helt avengig av å gå inn på BIM-sidene Kjenner nå at spenningen stiger mot ikm og har lyst til å teste allerede, men har bestemt meg for å vente så lenge som mulig nå. Har null graviditetssymptomer så tror nok ikke det har klaffet heller. Så spennende at du har ikm i dag da. Lover jo bra at ikke tanta har kommet. Krysser fingrene for deg! Har du noen symptomer?
Minnie_Moon Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Var i går jeg hadde ikm. Ingen TR ennå. Men er normalt for meg å variere med +/-1 dag. Jeg har ikke et eneste symptom, verken på graviditet eller pms. Hadde litt menssmerter i går, men så forsvant de igjen. Testet selvsagt i dag, klarte ikke holde ut. Negativt, så da er nok TR rett om hjørnet. Kjedelig!!
Lala & Po Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Så kjedelig da... men alt håp er jo fortsatt ikke ute. Forrige gang jeg var gravid testet jeg ikke positivt før en ukes tid etter ikm. Får håpe tr holder seg borte. Lykke til!
Minnie_Moon Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for det :-) Nei, alt håp er jo ikke ute. Men må nesten bare velge å tro at jeg ikke er gravid. Har gjort dette før.. Gått over 1-2 dager, tatt test= negativ, håpet jeg var gravid for det, for så å bli skuffa når TR kom etter en stund... Lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå