Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 3 år og har igrunn ikke sovet en hel natt ennå! Har vært hos legen før og fått Vallergan flere ganger, men det hjelper i den perioden hun får det også er det på`n igjen. Jeg vil gjerne at de skal undersøke henne litt mer jeg, sjekke om det kan være en medisinsk grunn til at hun ikke sover! Er det noen som har gjort det og funnet ut noe! Jeg er på god vei til å bli gal hvis jeg ikke får sove en hel natt snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å trappe ned gradvis med vallergan?? Det holder vi på med... trapper ned 0,25 pr gang med 2 dagers mellomrom... er nå nede i 1 ml pr natt og poden sover like godt som da han fikk 2 :))) Her vet vi at det er magen som trøbbler, men den er blitt kjempefin den tiden mini har gått på det... men skal uansett te videre undersøkelser for å se hva grunnen til den trøblete magen er :)

Skrevet

Har prøvd det ja! Kommer ned til 1,5 ml og da er vi i gang igjen! Klager litt på vondt i magen hun også, men legen mente det bare var sånn unger gjør!

Skrevet

Nå er hun faktisk våken for femte gang siden jeg la henne kl 19.00!

Skrevet

huff, vet hvordan du har det... her holdt det på HELE natten... og dagen startet ca kl 04.00... Nå sover han hele natten, og starter dagen 06 og vi har fått en helt ny gutt i hus :)

Ville fått tatt noen blodprøver av henne for å sjekke eventuelle allergier, alle har jo forskjellige reaksjoner om det er noe de ikke tåler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...