Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er 21+1 i dag med tvillingrer og har den siste uka vært plaget med helt ekstrem hodepine. I går var det så ille at jeg dro på legevakta. Der målte de blodtrykket osv, men alt så bra ut. Jeg prøver å spise jevnt gjennom dagen, drikker masse vann og får nok søvn. Halsbrannen og de sure oppstøtene er værre også syns jeg. Er det noen som har noen gode råd?
KR0705 Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har også hatt masse vondt i hodet. Forrige uke var helt ekstremt. Fikk vondt i hodet på tirsdag og ga seg på lørdagskvelden. Var hos fysioterapaut i går. Han maserte nakken og skuldrene mine og etter det var jeg et helt annet menneske. har vært endel svimmel også og når han trykte på noen punkter mens han jobba blei jeg svimmel. Så tydelig at han hadde greie på den han gjorde. Ikke hatt vondt i hodet eller svimmel etter det. Er bare 1 dag siden, men jeg er sykemeldt pga svimmelhet og hodepine. Betaler 150kr gangen, men bedre det enn at jeg skal gå med hodepine. Skal igjen i morra. Vet ikke hvor mange behandlinger jeg trenger jeg men... Håper det gir seg i alle fall....
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Takk for svar og råd. Det kan jo absolutt være verdt å prøve. Akkupunktur kan vel kanskje også hjelpe noe. Lykke til videre
rigmora Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Hei, jeg var plaget i mange uker, men det gav seg etter naprapatbehandling. Naprapaten knakk opp spenninger i nakke og rygg, og behandlet muskelspenninger. Jeg gikk to dager i uken i to uker, så en dag i uken i et par uker, men nå har jeg ikke hatt migrene el hodepine på to uker, så trenger ikke gå mer enn hver tredje uke. Jeg var helt ekstremt dårlig. Var hos legevakten en rekke ganger og måtte få morfinsprøyte. Tror også det er viktig å ikke stresse for mye og få passe med søvn. Ikke for mye el lite, og gå litt turer ute.. Jeg holder meg også unna sukker og kunstig søtningsstoffer. Dette har ihvertfall hjulpet for meg =) Lykke til =)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå