Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heeelt overbevist om at jeg er gravid - (trot jeg) kjenner samtlige symptomer i boka.... hehe... Har vel IKM rundt disse tider. Kanskje hatt IKM i går eller noe. Negativ quick response-test i morges...(Er disse testene gode?) Ømme brystvorter, har vært støl under armene den siste uka - selv om jeg ikke har trent eller noe. Stikker nederst i magen - nesten litt "sliten"/vondt i lysken. Ikke antydning til spotting engang, som min mens alltid starter med... Sukk...Ellers skarp luktesans og småkvalm. Innbilning?

Det må tas med at jeg hadde en liten blødning rundt den tida jeg ventet el (to dager - ikke mye, men når jeg tørket meg etter do-besøk). Trodde da at hele syklusen min var tullet til, men nå vet jeg ikke. Huff, jeg spekulerer for mye...

Fortalte mora mi i dag at vi strevde med å bli gravid (1,5 år). Trodde jeg skulle føle meg bedre etter å ha pratet med henne, men av en eller merkelig grunn gjør jeg ikke det... bare enda mer deppa. Dessuten ble det en litt rar samtale - hun befinner seg i en by langt unna meg - og ja..jeg vet ikke. Huff.... Har dere snakket med f.eks mora deres om sånt? Beklager langt innlegg. Klem til dere alle fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...