Gå til innhold

Litt fornuftige julegaver til 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips? Lillesøsteren skal få Kiddo stol av besteforeldre og oldemor, og kunne tenkt meg å fått noe fornuftig til gutten på 3 år også. Men ski får han nok kanskje av andre besteforeldre. Sykkel vil de kjøpe til våren tror jeg.. Akebrett har han. Også det han trenger av møbler og sengetøy.. Har også vinterdress og støvler.

Tar gjerne imot tips på andre litt "store" ting som jeg ikke klarer å tenke ut nå. Lurt å få det til jul, klær og leker får han sikkert av andre... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornuftig og fornuftig....men vi skal gi gutten vår (som blir 4 rett før jul) en barne-stressless;o)

Skrevet

Gir denne et lite dytt idag.. :o)

Skrevet

mine unger hat fått trillekofferter av sine besteforeldre. Kjempe stas når vi skal på hytta, ferie osv og de pakker i sine egene kofferter som de selv triller.

De får hvert år strikka ullgensere/bukser i forskjellige slag.

I fjor til jul fikk de hvert sitt strikka teppe i bimull. Aldri sett så fornøyde barn før, til og med pus fikk sitt eget. Nå er det ett must hver gang de skal legge seg og våkne opp i sofaen om morran.

Skrevet

Viss en ser bort i fra fornuftige klær, så synes jeg musikk og bøker er det mest fornuftige en treåring kan få. Ellers er det jo også fornuftig med ting som h*n ellers trenger: sykkel, ski, akebrett osv

Skrevet

Hehe...såg nå at jeg ikke har lest innlegget ditt så godt:p

Bøker og musikk er kanskje ikke så store ting....Men en 3 åring bryr seg tross alt ikke om hvor mye ting koster!!!

Gjest sofiamaria
Skrevet

Mye fint her: www.prinserogprinsesser.no

Jeg har blant annet kjøpt sovepose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...