Gå til innhold

Har skrevet julegaveliste i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kommet frem til at vi må kjøpe 44 gaver i år, Hvorav 26 er til barn under 17år:)

Har bare køpt 6 stykker...

Hvor lang er listen deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Listen min var i utgangspunktet rundt 25 gaver fordelt på både voksne og barn. Har igjen 2-3 gaver :))

Skrevet

Jeg skriver opp ting etterhvert som jeg kommer på hva forskjellige folk kan ønske seg og alternative gaver å gi, men har ikke telt hvor mange det skal bli tilsammen. Innfallsmetoden er fin!

Skrevet

Har vel ca 30-40 å kjøpe til.

Er ferdig med omtrent halvparten, og vet hva jeg skal kjøpe til halvparten av de igjen. Har derfor ikke så mange igjen.

Skrevet

Jeg signerer Blond her. Samme gjør jeg!

Skrevet

Har 22 stk som jeg kjøper til. Alle er voksne untatt mine egne barn. Ferdig med alle sammen. Godt er det.

Skrevet

29 par, personen som skal få pakker av oss. 10 er barn (inkl egen sønn), har igjen kun et få tall. Ca 3 gaver igjen.. Skrevet opp alle som skal få av oss, og hva jeg evt kan kjøpe. Og når jeg har kjøpt skrive jeg det opp. Slik at jeg har til året etter - blir det ikke like gaver fra år til år... :o)

Skrevet

Jeg har kommet frem til at vi gir bort 15 gaver i år.

Har planlagt alle sammen, men må vente en stund til med å ordne dem, siden mange av dem er hjemmelaget :)

Skrevet

26 stykker med stort og smått. Jeg har gjort ferdig noen og noen halve....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...