Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Noen som har ett triks for å få en katteluke/dør til ikke å trekke så mye.. Vil helst ikke fjerne den, men det trekker sinnsykt fra den og det blir veldig gulvkaldt her..... Jeg fikk grini meg til å sette den inn fordi vi hadde en i det gamle huset, som kun trakk når det var 20 minus... Dette er en annen type, som jeg trodde skulle være bedre, men den var bare 10 ganger være.. ARHG...
Gjest irismor Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Kjøp tettningslist og har rundt i åpningen. Utrolig effektivt mot trekk.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk for tips! Flere, er fra selve luken det trekker... uff. vil ikke ta fra bebisene mine døren sin.!!
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 hihi, hva med å isolere den med et tynt lag? deretter en plastikkskive eller noe.., på utsiden av isolasjonen?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Tja, gode forslag her :-) Må i tenkeboksen for å få til dette. :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Dytter... Det er selv den klaffen som går ut og inn som det trekker fra - skjønner at det ikke er noe løsning på dette, men håper i det lengste...
AneB Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener, for det høres merkelig ut at det er selve klaffen, og ikke "hullet" rundt klaffen som trekker!?? Men hvis det er selve klaffen så er det vel bare til å polstre den noe inni h??
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Jo det klaffen som går ut og inn som trekker, altså rundt den, hadde det vært rundt selve katteluka (hvor man har skjært hull i døren) som trakk kunne man tettet med hva som helst, men når det er klaffen så begrenser det seg litt, for vi er jo avhengig av at den fungerer for kattene. Argh...Noe shit det her alså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå