MrsV Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 - Kvalm om morgen - Veeeldig trøtt - Kviser..(jeg som meget sjelden pleier å ha kviser..) - Søtsyk - høy mage - 155 hjerteslag i minuttet Noen som vil gjette?? Jeg aner ikke..... har gutt fra før... føler egentlig det blir det denne gang også men da var / hadde jeg: - Kvalm døgnet rundt dermed ikke søtsyk - Hodepine - Tett nese - lav mage - 144 hjerteslag i minuttet
mammas Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 tror det er jente jeg. har også jente og gutt og var kvalm om morgen m jenta , mens hele dagen med gutten. hadde også forferdelig hodepine med gutten, ikke med jenta. ellers sies det og det stemte med meg at hvis det ikke synes bakfra at du er gravid er det gutt. hvis du har rund mage er det jente, spiss hvis gutt. ellers er det bare å vente å se. lykke til...
mai^prinsessa Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 husker ikke helt eksakt, men tror de sier at jentene har 150 + hjerteslag i minuttet.. eller noe i den dur.. gutter har hvertfall mye lavere.. rundt 140..
Snøfnugg75 Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Det med hjertelyd stemmer berre i slutten av svangerskapet. Eg trur du har jente, pga andre "symptom".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå