Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Nei, ikke no vondt. Kjente bare et lite sug å så var den ute. Det som kan være vanskelig er å få ordentlig tak i trådene før de drar. Gikk helt fin, fint hos meg ) Så jeg tenkte bare etterpå "Å dette skal jeg betale flere hundre kroner for?? Kunne vel gjort det sjøl" Hehe, jeg ville ALDRI gjort det sjøl, men grua meg sånn å så var det ikke no sak likssom.
2blå og ?? i magen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 Okey Takk for svar.. Synes det høres så utrolig vondt ut, ikke når du beskriver det, men bare det og ta ut en spiral.. Huff! Men det går vel bra regner jeg med..
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Min hadde satt seg litt fast, så legen måtte nappe ekstra hardt, men selv det var bare ubehagelig og ikke direkte vondt, så dette går nok bra, skal du se
2blå og ?? i magen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 Håper virkelig ikke min har satt seg fast.. .. Blir nå nesten litt bekymret her..
SokkeLaila Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg gruet meg MASSE!! ..til ingen nytte -for det gjorde ikke vondt i det hele tatt!
2blå og ?? i magen Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Det gjorde IKKE noe vondt! Heldigvis!! Gruet meg masse ja, til ingen nytte..
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Må bare henge meg på de andre her, gruet meg også masse, særlig siden første legen ikke fant den, og jeg måtte til en som hadde UL. Men da hadde livmoren vridd seg igjen, så trengte ikke UL (hadde klippet trådene veldig korte, derfor hun ikke fant dem), hadde knapt satt meg før hun sa at jeg var ferdig, hadde ikke merket noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå