Gå til innhold

liten baby??? ?? plis svaaar


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som bekymrer seg for å ha liten baby?? jg lurer veldri på kor babyen min kan gjemme seg inn i min "lille mage" hehe, føler magen min er veeeldi liten men måla e bra utifra jordmor.. andre som føle d sann og?? eg bekymra meg såå altfor masse for akkurat ditta, men rekna m legane og jordmødrene hadde gjort noke om dei såg et problem i det... er foresten 39 uker på veg i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har liten mage men det er fordi jeg har bakoverbøyd livmor,det er egentlig ganske mange som har det uten at de vet det å det er ikke farlig heller..

 

Skrevet

Jeg har og veldig liten mage.

Jeg er 33+1 idag, og magen min er like stor som flere av mine venninner var når de var i uke 25-28.

Men, selvom magen min er bitte liten, føler jeg symfysemålene helt etter punkt og prikke, og på ultralyd har de konstatert at hun er akkuratt så stor som hun skal være. :)

Heldigvis er det forskjellig hvordan vi bærer barna våre! Jeg er veldig liten fra før av, så det hadde blitt utrolig vanskelig for kroppen min om jeg skulle bært på en gedigen magen! :)

Men, det skal sies, at når jeg bretter målebåndet over magen, skjønner jeg ikke hvordan ei lita tulle på 40cm gjemmer seg inni der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...