Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 ville aldri hatt ole brumm tapet-klistremerker på veggen til ungen min. og syntes synd på en bekjent da hun gledet seg til å henge opp sånne på veggen til sønnen sin. er jeg ond? kan legge til at jeg faktisk ikke liker tapet-klistremerker i det hele tatt.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Om du er ond? Det er vanskelig å si noe om på bakgrunn av den informasjonen du delte, men jeg tviler egentlig litt da det er få mennesker som kvalifiserer til den termen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du synes synd på venninna di jeg. Greit nok at Ole Brum klistremerker kanskje ikke er det fineste å ha på veggen, men om hun gleder seg og ser frem til dette er det neppe grunn til å synes særlig synd på henne. Det høres snarere ut som om hun har det ganske fint.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 kanskje ikke svaret du var ute etter, men, hvor får man tak i sånne klistremerker? (ikke nødvendigvis av Ole)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 http://www.barnerommet.no/make_over/index.htm her har de noen ihvertfall. Ganske mange fine.
Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Billigere på: www.tapetshop.no ole brumm er triste greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå