Gå til innhold

Jeg HATER HATER HATER å ha store pupper =/ =/ =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker 75 F / G og det er bare pes! Prøver å finne en bikinioverdel, men det er jo helt umulig. Det er sååå mye fint, men jeg får jo ikke skvisa puppa inn i noen av dem =/ Skulle ønske jeg var en helt vanlig D-cup jeg.. *Sukkeogsynessyndpåsegselv* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker 65F og G og slet like mye før jeg oppdaget bl.a. La Senza.

De har butikk i ihvertfall Oslo og Bergen, men jeg handler mye på nettet.

www.lasenza.co.uk

www.bravissimo.co.uk er veldig bra også, men de har litt kjedeligere utvalg!

Skrevet

D-cup er ikke helt vanlig!! Sliter som f med å finne bikinier og bher som koster under 500!

Skrevet

Hører deg!

Planlegger reduksjon når jeg er ferdig med amming og kan ikke vente!

Jeg har vel bare godtatt at bh/bikini er dyr utgift for meg. Samtidig får man god kvalitet så jeg har dem lenge.

På nettet kan jeg anbefale bravissimo.co.uk, her er det salg på bikiner utenom sesong og de har utrolig mye fint. Skal det koste så skal man ihvertfall føle seg bra!

Skrevet

Du er ikke alene om det... Jeg har vel ca 75 g, og irriterer meg stadig over alle fine overdeler som er laga for folk med b-c.....

Og til deg som skriver at det D ikke er helt vanlig, så er det iallfall mye enklere. F.eks. på H&M går bh-str opp til D. De har jo rett og slett ikke større.

Bikini har jeg ikke. Det gav jeg opp for en stund siden. Så blir badedrakt på meg! Men jeg får vel finne det en gang jeg har råd. Det er jo ganske dyrt for så store str siden man ikke kan kjøpe de i vanlige butikker.

Skrevet

Men hva hvis man bestiller også passer de ikke da?

Jeg hadde D for noen år siden og fant som regel bh'er på Lindex bl a som ikke kosta skjorta. Men jeg tror den perfekte str er C. Da kan du velge og vrake mellom bh'er og bikinier. Og toppene passer faktisk. Kan bare glemme å bruke sånne søte "romer-topper" for den sømmen som lissom skal være under bysten - den kommer jo midt på. Selv om jeg prøver en i str L.

Og man kan glemme å gå uten bh i topper og sånn. Da snubler man eller blit tiltalt for legemsfornærmelse fordi puppen svinger og gir en forbipasserende en strak høyre..

Skrevet

kajak&Daniel, det kommer jo helt an på størrelsen rundt. Er man 80 f.eks. er det jo greit, men for meg som er 65 rundt, er det omtrent like vanskelig å finne D som F. Må i undertøysforretning uansett.

Skrevet

Det er ikke pes om du drar på en undertøysbutikk. Der er 75F/G like vanlig som 75B på HM :o)

Det finnes flere bra undertøysbutikker. Jeg har vært en del på Marinka og nå har jeg begynt å handle litt på Change. Mye billigere :o) Det får du gode bh'er til nesten "kjede-butikk" pris.

Skrevet

Marinka - er det den butikken som er på Liertoppen blant annet?

Skrevet

Hva er 75 F i UK str da?

Skrevet

lasenza har mange fine bikinier. kjøpete i E der i sommer. :D

Skrevet

Signerer over her som anbefaler Change. Mye fint og str tilpassede bikinier også :=

Har åpnet butikk på Ski storsenter nå i nye etasjen :)

Skrevet

Jepp, der jeg har vært. Fantastisk service. Var der på fredag og skulle ha bh til en veldig utringa kjole. De var to stykker som lette og hente og styre for at jeg skulle finne en som passet til kjolen! Supre mennesker og super service!! De fikk meg til å prøve en størrelse jeg aldri hadde tenkt på som da faktisk passet. En annen type bh enn hva jeg var vant til å dermed måtte jeg opp 2 cupstrl.

Skrevet

Det vet jeg ikke, jeg handler på den som ligger i Ski.

Skrevet

Jeg har aldri funnet D på H&M. Men jeg halndler der de har triumph. Veldig god kvalitet. Nå etter denne graviditeten har jeg sett langt om lenge etter 90 E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...