råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 og hvorfor?? har så lyst til å kjøpe et kamera som tar klare bilder og som ikke minst tar bilde når du trykker på knappen!!!
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Kommer ann på hvor fancy du skal ha det. Om du skal ha et enkelt og greit kamera til å ta bilder av barna og ferieturer så vil jeg tro at Nikon D40 holder i massevis. Grunnen til at jeg anbefaler det er vel egentlig fordi det kan må få ganske billig i disse dager. Har sett det ned til 2495 kr.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 ja det er jo familien og ferieturer vi skal bruke det men bildene må jo bli bra!! der stiller vi litt krav altså!!! Hvor har du sett det til den prisen??
Korse76♥ Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøpte meg akkurat et Canon EOS 1000 D og er kjempefornøyd med det :-) Nå har jeg hatt Canon apparater før og det er nok derfor det ble det merket. Kjempefine og klare bilder. Tok 150 de første to dagene hehe
polarn & pyrene Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Obs (coop) har tilbud på det nå. Jeg har det selv og er kjempe fornøyd, blir klare og skarpe bilder av det.
~sjiraff~ Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Det tar veldig bra bilder og er brukervennelig. Så til ditt bruk er det mer enn bra nok. Den prisen har jeg sett på Lefdal, men mulig det var tilbudspris og ikke fastpris. Men de har det på Coop Obs til 2995, og det treoe jeg ikke er tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå