Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Meld dere inn i samtlige av klubbene til bokklubben.no. Da får dere 6000,- NOK til sammen i gavekort. Under "interiør" finner dere masse fint Hilsen en som har gjort unna noen gaver i dag:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Det står at tilbudet kun gjelder innmelding i en klubb.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Ups... Men jeg var allerede medlem i 1 da jeg ble oppringt for et par uker siden av en som ville selge det inn. Jeg sa at jeg hadde benyttet meg av det i sommer (men i en annen klubb) Hun sa at det var 750,- for hver klubb - så da meldte jeg meg inn i den som hun ringte om. I kveld har jeg meldt meg inn i 2 nye, slik at jeg til sammen er medlem i 4 klubber.. Sjekket nettopp ordrebekreftelsene og jeg har fått 1500,- i gavekort til sammen i dag. HI
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Ok. Jeg har nå meldt meg inn i en og bestilt varer. Tok tipset ditt og bestilte slik at noe skal gis som julegave.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 hvordan gjør jeg det? er medlem fra i bokklubben fra før.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?rom=AK&dokId=509881 står jo her at det gjelder bare en klubb da....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=296416&st=40&start=40 Det er hvertfall mange som har meldt seg inn i flere....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Herregud.... Før du kan melde deg ut må du kjøpe 3 bøker til fullpris, du kan ikke melde deg ut før det har gått et år, kan banne på at du glemmer å avbestille til minst 1 av de 7 klubbene i løpet av en mnd. Noen av klubbene til bokklubben har utgivelser hver 14dag, andre hver 4uke.... Regn på det så blir det langt mer enn 6000,- Lykke til med å holde styr på avbestillingene....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Hørt om å sjekke mail hver dag? Det er bare å avbestille etterhvert som de kommer...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Og man må ikke kjøpe noenting, bare være medlem i 1 år...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Hahahahaha, tipper dere får mange sure slektninger og venner etterhvert, for bøkene kan ikke byttes i butikk. Jeg jobbet i bokhandel før og hvert år i romjula var det mange som ble avvist fordi det var bokklubbenbøker de ville bytte. Og det gikk jo ikke, så de ble skikkelig sure og grinete på slektningene sine som ga dem "gratisbøker" som var totalt unyttige for dem som fikk dem. Dobbelsjekk i det minste at det er bøker de faktisk ønsker seg og at de ikke har bøkene fra før;-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Om jeg gir en gave til noen er det ikke for at de skal bytte. Om det er slik kan vi heller slutte å kjøpe til hverandre. Det er heller ikke kun bøker man kan kjøpe der.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 Har ikke kjøpt bøker.. Har kjøpt Stelton kaffekanne + brødpose til noen og Alessi vannkjele til noen. Vet at det kommer til å falle i smak:=) I Kitchn-butikken her ligger de på en pris på over 1000,- pr gave...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 ehhh...hva om de har boka fra før, skla de ikke få bytte da?...men du har naturligvsi full oversikt over andres bokhylle samt full innsikt i hva alle andre gir dem av julegaver? det var gårsdagens gitt, nn 23.13...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #15 Skrevet 28. oktober 2008 Blir sur når jeg får bøker jeg ikke kan bytte.
Miss Misantrop Skrevet 28. oktober 2008 #16 Skrevet 28. oktober 2008 Saa trist naar folk blir sure for gaver de faar. Uansett pris og uansett mulighet til aa bytte var det noen som tenkte paa nettopp deg denne julen. Ikke alle som har den luksusen i livene sine. Til Hi. Jeg syntes dette hores slitsomt ut, men lykke til. Ps det er alltid de som eier spilleautomatene som vinner mest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå