Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Jeg bare lurer på om hva dere sykepleiere synes om hjemmesykepleie? Er det ettertraktet å jobbe som hjemmesykepleier eller ikke? Føler at det er det. Har lyst på en jobb, men har hørt at den kan jeg bare se langt etter...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 ikke atraktivt i det hele tatt for min del, vil heller jobbe på sykehus. Er noe med at der blir pasientene "friske" og man treffer nye mennesker hele tiden. Ikke noe vondt om hjemmespl altså, men det blir kanskje kjedelig i lengden? Støttestrømper og insulin...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Vet ikke hvor attraktivt det er jeg da, men jeg synes det virker spennende. Mange ulike oppgaver. Det er ikke bare eldre som trenger hjemmesykepleie forresten, det kan være unge mennesker meg kroniske sykdommer eller fysiske handicap. Barn med kroniske sykdommer f.eks leukemi evt. andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå