Gå til innhold

Kan sykepleiere se hit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurer på om hva dere sykepleiere synes om hjemmesykepleie? Er det ettertraktet å jobbe som hjemmesykepleier eller ikke? Føler at det er det. Har lyst på en jobb, men har hørt at den kan jeg bare se langt etter... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke atraktivt i det hele tatt for min del, vil heller jobbe på sykehus. Er noe med at der blir pasientene "friske" og man treffer nye mennesker hele tiden. Ikke noe vondt om hjemmespl altså, men det blir kanskje kjedelig i lengden? Støttestrømper og insulin...

Skrevet

Vet ikke hvor attraktivt det er jeg da, men jeg synes det virker spennende. Mange ulike oppgaver. Det er ikke bare eldre som trenger hjemmesykepleie forresten, det kan være unge mennesker meg kroniske sykdommer eller fysiske handicap. Barn med kroniske sykdommer f.eks leukemi evt. andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...