3små-snart4barnsmor Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Følt meg helt ut kurs de seneste ukene.. og siden i torsdags har det bare blitt rarere og rarere. Magen min er steinhard opp te flere ganger om dagen. Og samtidigt så har jeg vont i ryggen. JEg klarer ikke av å sitte als når det er sånn , nesten ikke ligg heller. Går bare bra når jeg er oppe å går. Men jeg kan liksom ikke bare gå og gå hele dagen lang heller. Til slutt blir jeg jo klar i bena. Jordmor min syntes jeg skulle ta smerestillendes når jeg fikk vont i ryggen. men det hjelper jo ikke noe als :S Siden i torsdags så har jeg bare vart helt rar samtidigt som de der vont i ryggen / steinhard mage kjører på. KValm, sen i fin form, sen dritvarm og helt klar i hele kroppen så det føles litt som jeg ikke orker å gjøre noe als.. vart litt svimmel å visse dager. Håper bare tiden går fort egentlig.. 39 dager igjen te termin. :S Noen annen som har steinhard mage opp te flere ganger om dagen?
3små-snart4barnsmor Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2008 foår bare legg til at det der med steinhard mage og vond rygg har pågått i flere uker
lillemor_til_to Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 dette lurer jeg også på!=) har hatt d akkuratt sånn i 2-uke. og jeg har 21 dager igjen=)... NOEN SOM HAR PEILING?? dytt...
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Hei på dere. Har det akurat på samme måte. Er 35+2 nå, og har hatt det sånn i mange uker. Tror nok det er kroppen som gjør seg klar til fødsel. Det er vel litt sterkere kynnere, som hjelper til med modningen. Tror man kan gå sånn i mange uker. Han la seg ned i uke 29 hos meg, har utrolig lav mage( har hatt det lenge), masse kynnere, falske rier, mens smerter og ryggvondt - men han er inne der ennå. og tror ikke jeg føder noe før allikevel. Er lei alle kommentarene og meningene alle har. "Ja nå føder du snart, det ser jeg...." osv... Masse lykke til:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå