Gå til innhold

Sitter å ser på Top Model og der er to ting som irriterer meg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hun der Mona Lisa (?). Argh..irriterende kvinnfolk.

2. Frøydis..Greit det er sikkert grusomt å ha ME, men guri..På tide å dra hjem?

Veeeldig engasjert en mandagskveld..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeelt enig!

Greit! Vi har hørt deg nå. Du har ME og er sliten! Går det an å snakke om noe annet??

Skrevet

1. Jeg digger Mona Lisa

2. Frøydis bør pakke sakene sine og reise hjem. Skjønner ikke hvordan hun skal kunne jobbe som top model når hun alltid er såååå sliten?

Skrevet

Helt enig! Irriterende chicks ass :P

Skrevet

Mona Lisa irriterende ja, men hva med Martine no pain-no brain?

Frøydis er nydelig synes jeg, ME til tross.

Skrevet

Signerer OlsoMor - Mona Lisa er skikkelig irriterende og barnslig...

Liker godt Frøydis og Christina, jeg - syns Frøydis er helt nydelig, hun tar jo knallbra bilder! Samme med Chistina - DE lange bena *misunnelig, ja* Hun ble jo en helt annen jente etter at hun fikk den make-overen:o)

Skrevet

Liker Mona Lisa!! Minner meg så om ei venninne jeg ikke har møtt på lenge. Spurte henne om de kjente hverandre, og de var venninner. Kan bli litt mye til tider, men alt i alt, kjempe jente!!

Skrevet

frøydis er fantastisk. er en grunn til at hun får bli tross sykdommen, hun har ett enormt potensiale og ett ansikt man kan dø for. tenk hvis hun var helt frisk, hadde jo tatt verden med storm.

hun mona lisa ser så vanlig ut, kjedelig dame

Skrevet

Jeg er enig i at Frøydis tar nydelige bilder og hun er absolutt modellvakker. Men å nå toppen med den sykdommen tror jeg vil bli vanskelig.

Skrevet

ja, enig, men det er så synd!

Skrevet

Og dere sitter å rakker ned. Tenker da på Frøydis.Synes det er flott at hun forfølger sin drøm til tross for begrensninger,i Synes det er flott at hun gir sykdommen et ansikt. Synes det er flott at hun gir andre mennesker med denne sykdom et håp om at det går an.

Så dere mener det er greit å være syk ,bare man holder kjeft om det?

Ikke rart det er så mye fordommer mot kroniskt syke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...