cherry coke Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 1. Hun der Mona Lisa (?). Argh..irriterende kvinnfolk. 2. Frøydis..Greit det er sikkert grusomt å ha ME, men guri..På tide å dra hjem? Veeeldig engasjert en mandagskveld..=)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Heeelt enig! Greit! Vi har hørt deg nå. Du har ME og er sliten! Går det an å snakke om noe annet??
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 1. Jeg digger Mona Lisa 2. Frøydis bør pakke sakene sine og reise hjem. Skjønner ikke hvordan hun skal kunne jobbe som top model når hun alltid er såååå sliten?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Helt enig! Irriterende chicks ass
OsloMor Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Mona Lisa irriterende ja, men hva med Martine no pain-no brain? Frøydis er nydelig synes jeg, ME til tross.
*Rutletutt* Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Signerer OlsoMor - Mona Lisa er skikkelig irriterende og barnslig... Liker godt Frøydis og Christina, jeg - syns Frøydis er helt nydelig, hun tar jo knallbra bilder! Samme med Chistina - DE lange bena *misunnelig, ja* Hun ble jo en helt annen jente etter at hun fikk den make-overen:o)
annethe Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Liker Mona Lisa!! Minner meg så om ei venninne jeg ikke har møtt på lenge. Spurte henne om de kjente hverandre, og de var venninner. Kan bli litt mye til tider, men alt i alt, kjempe jente!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 frøydis er fantastisk. er en grunn til at hun får bli tross sykdommen, hun har ett enormt potensiale og ett ansikt man kan dø for. tenk hvis hun var helt frisk, hadde jo tatt verden med storm. hun mona lisa ser så vanlig ut, kjedelig dame
cherry coke Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er enig i at Frøydis tar nydelige bilder og hun er absolutt modellvakker. Men å nå toppen med den sykdommen tror jeg vil bli vanskelig.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 ja, enig, men det er så synd!
Cat.68 Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Og dere sitter å rakker ned. Tenker da på Frøydis.Synes det er flott at hun forfølger sin drøm til tross for begrensninger,i Synes det er flott at hun gir sykdommen et ansikt. Synes det er flott at hun gir andre mennesker med denne sykdom et håp om at det går an. Så dere mener det er greit å være syk ,bare man holder kjeft om det? Ikke rart det er så mye fordommer mot kroniskt syke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå