Gå til innhold

nye a-hus:-)


bare meg.

Anbefalte innlegg

jeg var å titta på det nye sykehuset for ca to uker siden..skikkelig fint har det blitt..bad på hver fødeste..og på alle rommene på barsel:-)

andre som skal føde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal:) Fødte på "gamle" Ahus sist så blir spennende å se den nye avd. Titta du på barselavd også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også vært og tittet. Veldig fint ja. Barselrommene var også fine, to- og ettmannsrom med et fint bad. Så det bli nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja barsel var mye finere enn gamle ahus.fødte der sist jeg også. da lå jeg på 4-mannsrom..nå er det 1 og 2mannsrom , alle med hvert sitt bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. jeg har også vært en tur innom nye ahus.

Kjempe fint. Og ganske rart å tenke på at neste gang jeg er der. Da kommer det baby!! Koselig på barsel også. egen tv til hver seng, slik at man kan se det man måtte ønske. eller koble opp pcn.

Jeg har ikke mulighet til å sammenligne ny vs gammel.

Men eneste minuset det er som følger med et og to manns rom er vist nok det at det har ført til færre senger. Satser på at det ikke blir noe problem for oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på a-hus. Jeg har ikke fått vært og sett jeg da.. Har kun vært på UL der... Skulle gjerne vært der og sett før fødselen, men det har jeg ikke tid til...Bor på Nesodden, så det er liksom ikke bare å "svippe innom" heller... :o)

 

Kanskje noen av oss sees da??

Når har dere termin da jenter?

Jeg har 20.nov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var innom føden i forrige uke, toppmoderne rom, med tilhørende bad og badekar.tror det var det på alle rommene. familierom man ligger på før og etter fødsel. alt ligger i femte etg, fjerde avd, både barsel og føde. gleder meg noe utrolig til jeg skal dit igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...