Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny bruker her inne... Er en prøver (2pp) og er kjempespent på om vi har lyktes i å sette spiren denne gangen! :) Forventet tantebesøk er om 2 dager. Har verdens skjønneste datter fra før, som snart fyller 2 år.

Håper på å bli kjent med koselig damer her inne, og å ha noen i cyberspace å gå sammen med i prøving og svangerskap og alt...!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen! :-) Jeg er på mitt 4 pp, etter en SA i januar. Har IKM 1.november, og håper at det er noe der inne gitt! :) Hvor gammel er du? Brukte du lang td med den første ?

Klem

Skrevet

Tusen takk!:)

Trist å høre om SA. Håper spiren sitter nå! Spennende, ikke sant? Ventingen har jo også sin sjarm...

Vet hvordan det er å gå gjennom det, for jeg hadde to SA før vi fikk datteren vår. Hun satt på 2 pp! Så håper at 2 er det magiske tallet denne gangen også...!:)

Jeg er 26. Og du?

Skrevet

Hei:) Velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen, håper du er gravid allerede:)

Skrevet

Velkommen, mia06!

Jeg er i pp1, har to små fra før på 2 og 4. Gleder meg til å få en liten bebis i magen! Det har liksom vært en som "mangler", hvis du skjønner? Men dette blir siste gang. Skal nyte alt sammen!

VI snakkes sikkert, men håper vi ikke trenger å være her så lenge:)

Lykke til!

Skrevet

Ja, jeg skjønner! Nå har jeg jo "bare" en fra før av, men det kommer liksom en tid når man bare er...biologisk klar? psykisk og fysisk klar? følelsesmessig klar?:) for en til!

Prøvde du lenge med de andre to?

Håper også vi ikke trenger å være sååå lenge her!:)

Skrevet

Vi brukte 3-4 pp med begge de to andre. Håper selvfølgelig på det samme denne gangen, men prøver å forberede meg på å vente lengre. Er 37 også- håper likevel ikke alderen skal stikk kjepper i hjulene for oss;-)

Skrevet

Ja, det er veldig spennende! Man går nesten å tenker for mye på det da.. Så jeg er redd jeg inbiller meg tegn å graviditet..hehe...Jeg er 22! har venta siden i januar med å prøve igjen, så føler meg veldig klar nå!!:)

Skrevet

Jeg skjønner AKKURAT hva du sier!:) Har det sånn selv!!:) Mannen min tror at jeg er gravid, men jeg holder tilbake, livredd for å ta feil liksom...man ønsker jo så inderlig at det skal være en liten huleboer der inne!:)

Kan skjønne at du er klar nå ja, du har ventet lenge! Blir spennende å se nå da!:)

Skrevet

Mannen min også- hehe, han tror jeg er gravid rett etter vi er ferdige med selve produksjonen- hehehe :) Jeg prøver å være litt nøktern, er så kjedelig å ha så store håp, også få neg.test.

Jeg reiser til utlandet en ukes tid nå, så har litt lyst å teste på onsdag(4 dager før ikm) for å se.. I forhold til drikking og sånn. om jeg kan avklare event positiv på onsdag, så er jeg 100% sikker på at jeg ikke rører en dråpe. . Du har om to dager du da? Gleder meg til å høre hvordan det går! Jeg er nok på BIM selv om jeg ikke er i Norge. hehe, blitt en vane og innom hver dag ...:)

Klem

Skrevet

Hei - jeg er også ny her (eller - var endel her da jeg var gravid forrige gang). Har også ei jente som snart blir to, og er i 1. pp nå. Blei gravid på første forsøk forrige gang, så håper det samme skjer nå. Lykke til til deg, håper du får positivt svar denne måneden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...