snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg venter fortsatt på å få mensen, men det virker ikke som om den har tenkt til å komme på en stund. Kan jeg gå rett på en ny pergo kur uten å hatt mensen?? Eller MÅ man ha mensen først? Håper noen kan svare meg!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 hmmm....har du testet deg?vet at noen får lengre sykl av pergo...tror nok jeg ville vntet å sett om tr dukket opp...hvor langt over tiden er du?
bsbd Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Test i allefall først!!! Jeg begynte selv på pergotime uten at mensen dukket opp ( anbefaling fra legen), men testet først at jeg ikke var gravid.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann snoopy ) Jeg fikk beskjed med gyn om at det ikke er bra å begynne uten at du har mensen.. Fordi kroppen må være på rett plass i syklusen for at eggene skal bli optimale.. Noe som forsåvidt gir litt mening.. Men det er visst stor uenighet mellom gyn om det temaet der. Men går ikke det å begynne på provera da? det skal jo sette igang mensen??
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2008 Heisann!!! Hvordan går det med deg natta & alexandra?? Joda, jeg har noen flere kurer med provera, så vurderer å ta det. Jeg skal ta å ringe til gynekologen min i løpet av neste uke, for å høre hva henne sier.
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 30. oktober 2008 #6 Skrevet 30. oktober 2008 Joda, her går det bra.. I gang med andre kuren nå da.. Så skal ha EL over helgen.. Så da får vi bare satse på at den kommer.. Hadde ikke pergo noen effekt på deg?? Jeg fikk til og med EL i pause mnd jeg.. På dag 13 faktisk ) Men det hjelper jo lite når mannen er på sjøen da.. Men nå er han hjemme, og nå skal EL komme.. Og da blir det vårt beste forsøk på dei 16 pp vi har vært gjennom.. Litt skummelt å tenke på det... Sliter en del med bivirknigene da, så begynt å stresse litt med at det kanskje blir prøverør hvis ikke det klaffer på dei neste 3 pp... Og hvordan skal jeg takle de hormonene da, når jeg ikke takler pergo engang.. ( Men, men. får bare prøve å ikke stresse med det å heller ta det som det kommer!! Fryktelig kjedelig at mensen ikke kommer da.. En ting er jo å ikke være gravid, men å ikke få komme igang med en ny pp, det er dritt det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå