Smånetta 14.mai Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg skal ut og fly med guttene mine på 5mnd og 26mnd. Jeg får ikke noe svar fra flyselskapet på dette med seler, men lurer på hvirdan man gjør det med den eldste. Sist vi fløy var han under to år og satt på fanget til far hele veien, selvfølgelig. Men nå skal mannen min noe annet mens vi skal på tur. Må jeg ha med sete til babyen, f.eks.?
Mom2Two Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis han er over 2 år (han er jo 26 mnd), betaler han egen billett og har eget sette, og du fester han ed beltet i det setet. Babyen må sitte på ditt fang med sele festet til din sele. Kanskje lurt å ha med en bæresele og kanskje en lett paraplytrille?
Smånetta 14.mai Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Paraplytrille får man jo ikke lenger enn til innsjekken lenger. Men jeg skal fly fra Værnes til Torp, så det er ikke store flyplasser med langt å gå. Lillemann på over åtte kilo(!!!) skal sitte i Babybjørnen.Må ha med to vogner, da, siden begge sover på dagen og begge i vogn. Jaja. De nekter meg vel ikke å sjekke inn to vogner så lenge jeg er innenfor vekten. Har betalt egen billett for eldstemann. Det blir spennende å se om han sitter i ro i beltet. (Han er så tynn at det blir spennende å se om beltet blir stramt nok, haha.) Her er det snakk om å planlegge på detaljnivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå