Frk Marge Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har fortsatt ikke fått mensen. gider ikke teste mer venter bare og ser om det kommer noe mens eller ikke og gjør det IKKE det så er jeg seriøst forvirret!!!! nå vet jeg ikke om jeg hadde en en-dags-mens den 10/10 eller om jeg ikke fikk mensen den 15/10 hadde jeg eggløsning da den 24/10 (ca)? eller venter jeg den den 1/11? kan jeg forvente IKM den 10/11 eller den 15/11???? jeg kan ikke bruke en formue på graviditetstester, og jeg blir rett og slett GAL av å gå og tenke på dette hele tiden. hvordan i hel... klarer dere andre her inne å fungere normalt når dere prøver???? dette skjønner ikke jeg noe av i allefall :S
Frk Marge Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2008 og til orientering... kvalmen kommer og går som den selv vil... brystene er fortsatt ømme er svimmel, ukonsentrert og usannsynlig emosjonell og alt det andre jeg har hatt hele tiden... grrr. dette er det mest frustrerende jeg har vært borti... og til slutt: LYKKE TIL til alle dere andre her inne som føler det på samme måten lol håper vi kommer i mål etterhvert alle sammen hehe
Lykkebabis! Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Vestvind. Dette blir kort - for jeg gidder f... ikke mer jeg heller. Jeg gir all min sympati til deg. Jeg venter stadig på tr, jeg har alle symptomene dine og skjønner ikke en dæm shit av noen ting. Tester negativt selvfølgelig. Kan det være mulig???? Jeg bestemte meg i går for å ikke gå inn på denne siden mer, og aldri mer kjøpe tester. Jeg orker rett og slett ikke mer av dette her - og skjønner så lite så lite så lite. Best wishes for deg - dette er det mest frustrerende jeg noen gang har vært med på selv altså - helt vanvittig slitsomt rett og slett. Grrrrrr.
Frk Marge Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2008 lol ja ikke sant håper inderlig at du er gravid da og at ikke kroppen din gir deg en masse teite signaler uten at det er noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå