babyfrøken *mamma* Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har blitt helt kokko etter alt som minner om noe søtt siste to dagene.....*sukk* Menstermin imorgen, ul-termin om 6 dager. Er liksom i overkant unødvendig å legge på seg rene "sukkerkilo" siste uka synes jeg ;o) -men å motstå fristelser er komplett umulig blitt... Si jeg ikke er alene da!? (",)
2 x gull Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Du er ikke alene. Jeg kan trykke i meg to store fruktnøtt og to glassflasker cola og en pakke kokosboller. Bare fordi jeg MÅÅÅ ha det. Har blitt helt vilt de siste par ukene. Og jeg har fortsatt lyst på mer.
frøet76 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jada...kjenner meg igjen. Har 5 dager til termin, og er blitt plutselig helt vill etter søte ting. Måtte i fryseren og tine opp skillingsboller, så nå sitter jeg og nyter..men med litt dårlig samvittighet. Bakte de i går til evt gjester etter fødsel, men de ble ikke liggende lenge. He he he....Har ikke hatt særlig søtsug i graviditeten før nå.
babyfrøken *mamma* Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Godt, godt, godt å høre!! (",) Har vært forholdsvis flink frem til nå, har unnet meg litt godt når jeg har hatt lyst altså, men har liksom ikke vært i nærheten av sånn jeg har vært igår og idag, ALT med sukker i seg frister!! *ler* Tror jeg har klart å få i meg sjokoladekake, marsipan, sure sild, heksehyl, karamell-is, pistasjnøtter, drops og mere til idag... Snakk om galskap! *stønn*
HegeAE Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Kjenner på det same her og ja. 2 veker igjen til termin ja.... Håper det ikkje forsetter.... Skal nok styre unna. Det er jo berre å la vere å ha slikt i hus det. Det eg ikkje har, det kjøper eg heller ikkje.
Gjest elissa2 Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 signerer her jeg..... jeg kunna simpelten bodd i godte disken......det er helt villt.....også har mannfolket fått "sympati kicket" he he, så han hiver innpå og er minst like ille som meg:) men det er jo så uimotståelig godt, helt umulig å holde seg unna...he he......
nyttårsbabyimagen Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har termin 1. januar, men er fortsatt like gal etter søtt!!!!
mamma-for-første-gang Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Så fantastisk at det ikke bare er meg!! Jeg klarer seriøst ikke en dag uten søtt.. Jeg prøver å spise masse sunt, men det kommer liksom i tillegg til det søte som jeg bare må putte i meg. Fortsatt 8 uker til termin, men jeg har funnet ut at så lenge jeg ikke fråtser i godteri hver dag, så er det ikke så ille. Jeg vet det går over når lillegullet kommer uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå