Gå til innhold

Jeg har fått en vott-unge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant frem vottene til Minsten igår, og de eneste gangene han har tatt de av seg, er når han skulle spise... Har gått med de hele dagen igår, og hele dagen i dag. De i bhg syntes han var så søt der han gikk med votter inne.. Hehehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nåååw :-) Da er du heldig ;-) Mine hater votter. Både han på 1år og hun på 5år. Litt enklere og få 5åringen til og beholde vottene en han på 1år som heletiden biter tak i votten og drar dem av seg med munnen ;p

Skrevet

Hehe, huff da.. Litt kjedelig når de absolutt ikke skal ha de på oxo... =/

Skrevet

Jeg har og en vott-unge :D

Hun elsker votter og alt som hun kan tre hendene inni. Jeg voknet her en morgen av at noen satt og dro meg i nesa en en liten ullsokk. Votter, sokker, hansker, vaskekluter absolutt alt men votter og store skinnhansker er favoritten. Hun må jo se litt rar ut der hun går rundt forbi ute, 74 cm høy med farens skinnhansker på hendene.

Kan ellers nevne at hun også gikk en hel dag med ørevarmere inne. Sånne 80-talls. De var rosa med kattefjes. Spiste middag og kvelds med de på. ;)

Skrevet

De er så søte når de får for seg sånne ting:) Lillegutt har fått vanter han. Det er kult det. Nå har jeg måtte legge dem igjen i bhg. fordi han vil ha de på seg inne hele tiden:)

Skrevet

Hehehe, så søtt! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...