Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 lærte likevel barnet seg og gå til normal tid? jeg har ikke helt sansen for disse gåstolene...har en diskusjon med ei venninne..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Mitt barn brukte gåstol og gikk på 1 årsdagen Om man bruker den med måte og ikke som en barnevakt så ser jeg ikke noe feil i å bruke det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2002/06/21/babystoler-frarades/index.xml
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Er de nyhetene på linken fra 2002?????????? Da er det jo liten vits å lese.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har hatt gåstol til minstemann. Veldig greit når man skal lage middag uten å måtte rydde hele huset på plass igjen etterpå. Har rundet året såvidt og er like før han går. Sunn fornuft sier nå jeg, alt med måte.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 mitt barn brukte gåstol litte grann, gikk når hun var 11 mnd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Gutten min brukte gåstol mye, han elsket det. Gikk når han var ti mnd, og jeg spurte fysioterapauten for å sjekke om det var ok. Hun mente at de ungene som er senere motorisk fra begynnelsen bør holdes unna, men de som er sterke motorisk ikke tar skade av det.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Ho-ho, overskriften fikk meg til å lure på om dette virkelig var et spørsmål rettet mot oss, ha-ha! Synes det var utrolig snurrig at noen her inne skulle ha brukt gåstol - allerede!!! Ikke kunne jeg fatte at det skulle ha gått meg hus fordi at dette var et kjent fenomen for oss brukerne her, he-he. Min neste tanke var at, grøss, det dreide seg om ekstreme tilfeller av bekkenløsning eller, enda værre, særdeles maltrakterte nybakte mødre (huff) som ikke klarte å gå etter fødselen.... Ja, ja, alt dette utifra overskriften, he-he :-D
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Brukte gåstol, jenta mi gikk da ho var ett år, gikk heller ikke på tå som mange advarer mot! Brukte den ikke mye hver dag, bare slik at hun kunne få bevege seg litt lettere rundt, se litt mer rundt i verden:-) Alt med måte!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 Gutten min hadde gå stol men brukte den lite, gjikk når han var 11 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå