-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Sitter her og griner og ser på hun som har premature rier:) Rart at man blir så følsom når man er gravid altså. Og når det har med barn eller fødsel å gjøre så blir jeg helt utafor.
Holly❄️ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, syns så synd i henne. Og han stakkars gamle mannen som blødde så fælt... minnet meg om farfar, som jeg ser så alt for sjelden... :s
HeldigeMEG:) Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 vet hvem hun er.. hadde det med nr en og hun:( stakkars Anette.. men jenta kom før og alt var bra=)
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 32+6 tror jeg det var. Så det gikk bra med henne? Og babyen kom? Stakkars. Ikke noe gøy. Ja, han mannen fikk jeg også vondt av. Minte meg om morfar som døde for noen år siden.
HeldigeMEG:) Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 hun fødte ikke den dagen der... Gikk noen uker til, uke 35 tror jeg det ble.. stor jente på over 3kg og alt står bra til med de begge. Hatt en episode med puste stopp på jenta men kom ut av sykehuset på fredag!
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2008 Du får hilse henne og gratulere:) over 3 kg i uke 35? Lillegutt var 3090 g når an ble født 2 uker over termin:)
HeldigeMEG:) Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 stor jente.. kjenner henne ikke, vet hvem hun er gjennom flere venninner=) men ser henne nok i byen engang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå