Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og griner og ser på hun som har premature rier:) Rart at man blir så følsom når man er gravid altså. Og når det har med barn eller fødsel å gjøre så blir jeg helt utafor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, syns så synd i henne. Og han stakkars gamle mannen som blødde så fælt... minnet meg om farfar, som jeg ser så alt for sjelden... :s

Skrevet

vet hvem hun er.. hadde det med nr en og hun:( stakkars Anette..

men jenta kom før og alt var bra=)

Skrevet

32+6 tror jeg det var. Så det gikk bra med henne? Og babyen kom?

Stakkars. Ikke noe gøy.

 

Ja, han mannen fikk jeg også vondt av. Minte meg om morfar som døde for noen år siden.

Skrevet

hun fødte ikke den dagen der...

Gikk noen uker til, uke 35 tror jeg det ble..

stor jente på over 3kg og alt står bra til med de begge. Hatt en episode med puste stopp på jenta men kom ut av sykehuset på fredag!

Skrevet

Du får hilse henne og gratulere:) over 3 kg i uke 35?

Lillegutt var 3090 g når an ble født 2 uker over termin:)

Skrevet

stor jente..

kjenner henne ikke, vet hvem hun er gjennom flere venninner=)

men ser henne nok i byen engang=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...