Gå til innhold

ang. stimulering av brystvortene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle forsøke dette nå, siden det bare er 2 dager igjen til termin, for å se om det kunne ha noe effekt. Holdt på i 20 min, og kjenner at det provoserer frem svake sammentrekningen i livmoren. Kjennes som vanlige kynnere. Men etter 20 min, så begynte det å komme ut melk(!?) Dvs, en lys gulaktig væske som rant ut av begge brystvortene.. Noen andre som har opplevd det samme? Er dette et godt tegn..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er råmelk som kommer ut. Har ikke erfaring med stimulering for å sette igang fødsel, men jeg venter nr. 2 nå og har allrede fått råmelk. Det er veldig bra med tanke på om du ønsker å amme da! Lykke til!

Skrevet

Har veldig lyst til å lykkes med ammingen ja.. Har tenkt mye på det, og vært engstelig for å ikke få det til. Hører om så mange som ikke får nok melk, mister melken o.l..

Da vet jeg i allefall at jeg har melk da.. :)

Skrevet

Jeg var veldig bekymret for nr. 1 og lot han ligge til brystet nesten hele tiden på barselavd. Jeg fikk fort melk og fikk heldigvis til ammingen. Er du i tvil så si fra på barselavdelingen de er veldig flinke og hjelper deg om du tviler!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...