Bolla og lille rosin Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Gi meg noen gode tips!!!??? Trenger virkelig det... Står helt fast jeg nå... Skal egentlig ha julegaver i alle sjangre, alt fra gaver til bebiser til gaver til foreldrene mine.... Gode nettsider?? Andre gode tips på ting jeg kan kjøpe?? Enkle ting å lage som er morsomme?? Setter pris på alle tips:)
Snøfnugg75 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Teaterbillettar Korg med god mat - feks god olivenolje, spennande krydder, balsamico etc Barnepass-gavekort Fotokalendar (www.eurofoto.no) Krus/forkle/vesker/kortstokk etc med personleg foto på
Collette Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Vanskelig med julegaver.. Til tanter og sånn pleier jeg å kjøpe god kaffe fra en kaffebar, sjokoladekuler og gjerne noen lys og servietter. Ellers synes jeg at disse er søte. Også veldig OK å fylle dem med noe godt. http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_decorating_maribowl Jeg synes også at dette er fine gaver til bestemor, tanter, mamma etc.. http://www.royalgifts.dk/default.asp?komp=shop&action=efterkat&produkt=Karen%20Blixen%20Jul&gruppe=1 Selges på glassmagasinet og tilbords. Til babyer pleier jeg å kjøpe klær eller en liten leke. Jeg har også noen ganger laget cookies og kjøpt en fin boks å legge dem i, og gitt dem i gave sammen med litt god kaffe eller te.
blebla Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Åh jeg digger denne siden blafre.no Kjempe kule oppbevaringsbokser til barn pluss matbokser og termoser, super kule motiver.
Bolla og lille rosin Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Takk takk:) Skal inn på eurofoto og se nå Og en sånn korg hørtes slett ikke dumt ut.. Godt noen er mer kreative enn meg;)) Noen flere?? Evt noen som vet om det har vært slike innlegg tidligere og evt har linker til disse??
Bolla og lille rosin Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Så masse fine tips da:) Så flinke dere er!!! Dette fra Royalgifts.dk, er det det som selges på tillbords? Så nemlig ut som om man måtte bestille en del av hvert produkt dersom man skulle bestille fra den siden?? Har fått masse gode tips, men om dere har fler: Keep it coming!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå