Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Sover da barnet i sengen deres hele natten? Og er barnet gammelt da det er vanlig og slutte med det? Hvordan er det med sexlivet? Jeg la meg sammen med min 1,5åring da jeg var alenemamma men da la jeg ikke hele natten sammen med henne, bare til hun sovnet. Dette gjorde vi i 2år og jeg synes denne uvanen var mer slitsom enn koselig til slutt. Men vi er jo heldigvis alle forskjellige :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Vi samsov bare til Lille var ferdig med å amme som var rundt 1 år. Synes det var greit, og sex kan man da jaggu ha andre steder.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 forøvrig sovner hun ofte i vår seng nå, også bærer jeg henne inn i sin egen seng. hun er 4 år. passer oss helt fint. hun sover i egen seng mesteparten av natten men kommer inn når hun våkner.
ScaryMama Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Han sover i vår seng hele natten. De eneste gangene han ikke har sovet i sengen vår er hvis han har overnattet hos besteforeldre eller tanter, da har han sovet i sengen deres. Vet ikke når det er vanlig å slutte med det, det må bli når enten foreldre eller barnet ikke vil mer? I japan er det vanlig å samsove frem til barna er tenåringer, men det blir neppe aktuelt her i huset;) Er man litt kreativ så kan man ha et helt fint sexliv.
solstråle69 Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, hun sov i vår seng til hun var 3 år nå i høst - hele natten. Kjempekoselig! :-) Og når det gjelder sexlivet, så har ikke det vært noe problem - det er bare å utfordre kreativiteten! :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 jeg samsov med småen til han ble 14 måneder tror jeg. med noen iherdige forsøk innimellom på å få han i egen seng. når han var 15 måneder ga jeg opp å ga han flase melk i senga. det funka.. hehe.. men han kommer altid opp til meg i 3-4-5 tiden og for 4 dager siden begynte vi med vann i stedet for melk. snart stor gutt. sexliv? hæ? hehe men jeg syns det er veldig koselig og ha han i sengen min :-)
Mojo med trollungen Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Tutta er straks 7 månder, og den første tida sov hun hos meg hele natten. Har seng ved siden av senga og hun sover første økt der altså 6-8 timer,får litt pupp og sover andre økt i senga, 3-4timer når hun våkner i 6-7 tida for morgenmat sover hun hos meg til vi står opp, noen ganger sovner jeg før jeg rekker å legge hun tilbake i senga etter første økt hehe =) Dette funker for oss å jeg elsker den lille kroppen tett inntil min om morgenen, men hun klarer fint å sove i egen seng altså =)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Samsov på natta da jeg ammet, la de i egen seng på kvelden...og tok dem så opp i sengen når de våknet for nattmat og lot dem sove resten av natta i sengen vår. Sexlivet funka utmerket, hadde sex da vi la oss, før de våknet for nattmat. Ble naturlig slutt på det da de sluttet med nattmåltidet :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 samsov til hun ble 7 mnd, sluttet da med nattpupp så da ble hun lagt på eget rom. men kom alltid inn for morgen pupp og noen timer da. nå er hun snart tre og har sovet litt med meg om morgenen når jeg har vært alene, men har aldri vært noe problem å ikke sove med meg når jeg har kjærsten her. sexliv var fremmedord den gangen nå skal vi nok samsove med babyen så lenge det er nattamming, selv om kjærsten er skeptisk. men mor bestemmer den saken hehe og ferdig med det
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Vi samsover enda, Leah er 14,5 mnd. Hun sover i senga vår hele natta, egentlig skulle hun over på eget rom da hun ble 1 år, men vi pusser opp huset vi kjøpte i sommer(og det tar jo lengre tid enn planlagt) og bor hos svigerfar i mellomtiden. Etter vi flyttet hit har hun fått angst for sprinkelsenga, så det ble sånn som det ble. Syns det fungerer kjempegreit, hun sover så godt hele natta sammen med oss og vi sover godt også Sex pleier vi ikke å ha så mye av i senga til vanlig, men nå når vi bor her er det jo ikke bare bare å hive seg til på kjøkkenbenken liksom..hehe, men med litt kreativitet så finner vi tid til sex også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå