Gå til innhold

Noen som kan anbefale en ålreit vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som holder på varmen, ikke blir våt og helst med uttagbart for.

Pris 300-500 kr ca.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt 4 1/2 år foresten.

HI

Skrevet

refleks, friends og aktive kids er alle gode dresser:)

Skrevet

Vet du tilfeldigvis hvilke butikker som fører disse dressene? Jeg er rimelig høygravid, og orker ikke mye flying rundt i butikker fortiden ;)

Skrevet

Sørbø og reflex selger reflex dresser, obs selger friends. Vet ikke om de har for som kan tas av.

Har ei venninne som har dressen fra spar kjøp med avtagbart for. Hun skrøyter veldig. Hadde den i fjor også, jeg har ikke prøvd den.

Skrevet

Friends-dressen, er det den coop-dressen som kom høyt opp i en eller annen test? Syns jeg har lest et sted i en av de mange reima-dresstrådene at det var en coop-dress som kom nesten like høyt som reima.

Skrevet

Ja coop friends var vel den som vant tv2 hjelper deg testen!?

Men er som sagt ikke sikker på om foret er avtagbart.

Skrevet

Vet ikke om det egentlig er et must med uttagbart for? Men syns det er ganske praktisk slik at han kan bruke dressen uten for på høsten og våren når det ikke er så kaldt.

Får titte på den dressen da. Eller se hva jeg finner.

Skrevet

Jeg har hatt Friends dress to år til min eldste, var veldig fornøyd med den. Men oppdaget da nestemann skulle arve, at det gikk ikke. Friendsdressene er nemlig ganske smale i modellen.

Gikk bra til eldste, som er en veldig smal gutt, men altså ikke til de to neste, som er litt kraftigere.

Men det er det eneste jeg har å utsette på dressen.

Skrevet

Hm. Når jeg tenker meg om, kjøpte vi dress på coop obs til han ifjor. Kanskje det er denne dressen vi har alerede da. Er fornøyd med den, men må ha en større iår. Den var det uttagbart for i.

Guttungen er lang og smal, så det er greit at den ikke er sid i modellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...