Gå til innhold

Begynner på pergotime idag! Noen flere..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå..

Og jeg som var så sikker på at vi hadde klart det, men idag kom den ekle tanta.. Blæ... men litt posetive må vi være, for da er det bare å kjøre på med pergotime.. :)

Noen flere som har begynt på det? Bivirkninger? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mens igår.. skal begynne på pergo på dag 5....

håper det går bra, aldri prøvd å har ingen venner som har gjort dette.. tips å råd mottas med STOR takknemlighet

Skrevet

hei hei

jeg begynte på pergo lørdag å det er min første gang.jeg har vært ganske kvalm å mye vondt i hode,men d kan jo også være at jeg er veldig spent på om dette funker.har hørt om at mange har blitt gravide etter en kur med pergo så håper dette er tilfellet for oss også :)

og at vi slipper unna de verste bivirkningene....noen andre som har erfaringer å komme med??

lykke til med vidre prøving!

Skrevet

gleder meg masse til å begynne.. om 3 dager:D og får jeg bivirkninger som hodepine, ja da får jeg bare ha det.. vil bare ha et barn:)

håper at det virker jeg også, på dag 13 i syklus skal jeg på ultralyd for å se på egga.. og event ta eggl. sprøyte... Noen råd fra noen?

gynlegen sa jeg kommer til å måtte gå på 2-3 UL denne syklusen.. det er bra oppfølgning syns jeg.. ser at d er mange sm ikke får oppfølging i det hele tatt.. dere da?

Skrevet

hei hei :)

Jeg er inne å sniker fra 2 trimester...jeg ble gravid ved hjelp av pergotime. Tok en kur fra dag 5 i syklusen og i 5 dager fremover, eggløsningen fikk jeg på dag 16 cirka, dette kjente jeg veldig godt, Hadde nesten like vondt som når tanta kommer...ellers så merket jeg ingenting til pergotime, mulig hodepine en eller to dager.

Håper detter hjelper dere!

Lykke lykke til !!!:)

Skrevet

BRA det hjalp deg:) jeg skal begynne om 2 dager nå, 5 dag syklus, og skal på UL den 13 Nov for å se om det har blitt noe EL om ikke får jeg en sprøyte....

hadde du sex dend agen du hadde EL da?

håper det går like greit med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...