Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Og er det flere som har lyst så møtes vi på Ikea:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er klar:-) Og så har jeg hørt at jula har kommet dit også:-) Jeg som ikke skulle ha noe da.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Samme sted som sist ca 11:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH..................... Jeg vil også på Ikea!!! MED DERE!!! Dobbelt ÅÅÅÅÅÅÅÅH :-/
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Neste gang dere drar,kan dere handle for meg å???? ;o) Gidder ikke kjøre rundt 50mil for å komme meg på Ikea.... Håper dere kosa dere massemasse.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2008 Ja!!! Vi koste oss som vanlig:-) Hele 4 timer fikk vi før vi satte nesene hjemover. Og da shoppet vi kanskje i en drøy time, resten var skravling og masse latter:-) Det er så deilig å tilbringe tid med artige jenter som er lite selvhøytidelige, men full av selvinnsikt og humor!!! Og lille rosa fikk sengehesten sin og syntes det var kjempestas:-) Hun viser enormt glede over det hun får, om det så er en dorull som er pakket inn:-) Det er koselig!
Gummelillan Skrevet 29. oktober 2008 #8 Skrevet 29. oktober 2008 Hørtes veldig koselig ut!!! Shopping, skravling og selvironi ;-) Et slikt kinderegg er det flere av oss som har sansen for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå