Gå til innhold

Når begynte kvalmen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei, og ikke kvalm. Lurer på om det startet rundt uke 6 sist...Håper på å bli kvalm for da føles det virkelig!(kommer sikkert til å forandre mening)Var skikkelig dårlig sist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom rundt uke 6-7 med snuppa.

Denne gangen startet det i uke 5, hadde første sykehusinnleggelse med intavenøst 4 dager etter positiv test.

Er 22 uker i morgen og sliter fortsatt, men ikke like ille som de 17-18 første ukene.

Jeg har vært skikkelig dårlig begge gangene og vil ikke gjennom dette igjen.

Håper du slipper å bli så dårlig denne gangen, er ingenting å se frem i mot, men forstår tankegangen din.

Skrevet

Jeg begynte ikke å bli kvalmen før i uke 8 ca.. Så har bare slitt med kvalme i 2-3 uker.. Men nå er det kommet skikkelig også.. Kvalm hver dag!! ØSJ.. :-(

Skrevet

er bare uggen kvalm ikke kaste opp... kjenner jeg ekkel lukt kan jeg brekke meg men er bare lykkelig jeg føler de er mere ekte... sliter en del med halsbrann

Skrevet

6+1 glemte skrive de... har vært kvalm en liten stund halsbrannen slet jeg med 1,5 uke etter el....

Skrevet

Uggenheta begynte hos meg da jeg var rundt 6 uker på vei-kanskje litt over. Siden har den vært der... Jeg håpa i det lengste at jeg kaaaanskje var en av de heldige som slapp unna kvalmen/uggenheta/oppkast,men den gang ei :P Synes det er utrolig slitsomt! Er sulten hele tiden,men når jeg spiser,så får jeg ikke i meg så mye. Lenge siden sist jeg har vært ordentlig mett!!! Savner å bare være "plaget" av trøtthet og det å være oppblåst :P

Skrevet

Jeg er 5 uker på vei, og håper faktisk litt på å bli kvalm. Sist jeg var gravid ble jeg ikke kvalm, og da fikk jeg SA. Tror jeg ville føle meg tryggere hvis jeg fikk litt mer symptomer denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...