Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har i en ukes tid nå vært skikkelig øm helt øverst i magen, der hvor livmora stopper. Det er bare på venstre side, og er ganske rød skjollete i tillegg. Jeg har slutta med spile-bh for trodde kanskje det var den som gnagde, men det hadde ikke noe å si. Har termin på torsdag forresten, så maga'n er jo ganske stor og rund. Flere som har vært borti dette?
Anne_84 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, samme her. Jeg har termin på onsdag og har i lang tid nå vært veldig øm helt øverst på magen. Spurte jm om det på forrige kontroll og hun sa det kunne være at rumpa eller føttene som presser på der oppe. Er visst veldig vanlig å være øm der i følge henne.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Okei..da veit jeg jo det. Skal til jm på onsdag, så skal høre med hu da. Men da er det nok helt normalt ja. Takk for svar:)
Gjest elissa2 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har det også slik....var på kontroll rett før helga, og da viste det seg at babyn ligger med rumpa klistra oppi ribbeinet mitt, og derfor er det rett og slett ømt der..........
flypapir Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er også ganske øm der oppe, men vet ikke helt hvorfor. Mest sannsynlig er det som de andre her skriver; at den lille ligger og sparker oppover..
Youngster*mamma* Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg også er øm helt øverst, men hos meg er det på høyre side, og det kan godt stemme at det er fordi rompa ligger der oppe, for den har ligget på høyre side hele tiden. Sist uke la den seg på venstre side, og sist uke var jeg nesten ikke øm, men denne uka er det tilbake på høyre sida igjen;) Jeg har 16 dager til termin, og tror jeg har vært øm der oppe omtrent i 2 måneder. Gleder meg til gulle kommer ut;)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Har også vært plaga med mye vondt øverst i magen, har til og med vært såpass at jeg har våkna på natta pga vondt øverst i magen... Lurte nesten på om det var noe forgiftning på gang, men blodtrykk og urinprøver har vært helt supre. Så det er nok en liten en som begynner å bli "svær over ræva" og som ligger og knør alt den kan for å vide ut plassen inni her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå