Gå til innhold

Litt sårt tema for meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dårlig økonomi for tiden, og sliter med å få tak i klær, da dette ikke er så billig alltid. Ser etter brukt, men ikke mye jeg finner. Noen som vet om steder man kan kjøpe brukt for en billig penge? Er til gutt på 15mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loppemarkedsesongen er vel på hell, men sjekk loppemarked.no for ditt distrikt. På Finn.no er det mye å få for en billig penge, men der blir det gjerne i store kvanta av gangen uten at du kan sjekke kvalitet etc. Noen barnehager har bruktmarked .

Skrevet

Fretex har masse "brukt" som i mange tilfeller er helt nytt.

Skrevet

Hvor bor du? Kanskje noen her som har noe som kan arves? Jeg har en jente på 4 og gir alle klærne hennes til en som heller ikke har så god økonomi, syns det er kjempe hyggelig å kunne hjelpe litt og at klærne brukes igjen.

Har en gutt på 1 år så ikke noe hjelp der til deg dessverre, men kanskje noen andre som kan hjelpe?

Skrevet

hmm du kan jo prøve anonsere i huskelappen eller noe? :) kan jo fint sende i posten å sånn

Skrevet

Finn.no har sånn "gi bort torg". Har ei venninne som har fått den flotte garderoben til sin sønn på halvannet på den måten. Jeg har en gutt på 15 mnd selv. Ellers kunne du fått noe av meg.

Alle kan ha tider med litt dårligere økonomi. Og spesielt i disse dager.

Skrevet

Har selv gitt bort klær på finn. Noe som jeg syns vautrolig fint å gjøre.

Takk for tips dere.

Tusen takk!

HI

Skrevet

For den som spurte, så bor jeg i Bergen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...