MaMmAnÅtiLtO Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Heisann, Jeg lurer vel litt på det "klassiske" her: Ser du noe baby imagen på meg snart? Hva med kjærligheten? Økonomi? Ser du noe glede framover? f: 260987 Tusen takk :):)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei hei. Ser ikke baby i magen din slik med en gang. Men februar 09 blir en god mnd for deg. Du har en liten "tanke" om jeg kan si det slik,en liten utsikkerhet i forhold til nytt svangerskap. Hadde du litt plager i svangerskapet med din lille herlighet? Du har en lite sky hengende over deg akkurat nå. En liten bekymring, Er det økonomien? Dette løser seg etterhvert. Du skal be din hjelper komme nærmere deg. Prat med han, ja for det er en han. Du har han bak deg ved din høyre skulder. Be han hjelpe deg litt, og komme næremer deg. Prat med han. gjerne høyt. Han er litt usikker på hvor mye hjelp du ønsker av han, og om du kanskje er litt redd han. Derfor holder han seg litt på avstand. Men det er en veldig god hjelper du har, så bare ta han med deg i livet ditt! Da vil tilværelsen din lysne litt for deg, og du går en gledelig tid i møte hvor du ikke føler deg så alenen. Virker som om du føler deg litt alene, selv om du har andre der. Så bring hjelperen din frem. Ewa
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2008 jeg ble litt imponert av hva du skrev her til meg!! Hadde noen plager i 1 svangerskap ja. Og bekymring, JA det kan du godt si jeg også har fortiden. Kan du se om alt går bra med bf og? 270588 om du ser ett "normalt" liv der? Tusen takk for svar jeg ble helt satt ut jeg. Aleine er veldig rette ordet du beskrev meg med og. Alt du skrev beskrev meg!! takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå