Mazza** Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 vi kjøpte be safe fordi det kom best ut i test....men må ærlig innrømme at jeg syns det setet er litt for rett opp og ned, mini sitter ikke så bra som før og at det er et hærk å montere det bakovervendt. Setet skal ikke ut av bilen før kjøp av ny bil eller nytt sete hehe...men kanskje bare en vanesak?? Acta graco setet aner jeg ikke noe om dessverre
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Akta har vi nettopp fordi vi prøvde besaffe i bilen og snuppa tippa nesten framover... Er kjempefornøyd med Akta. sitter høyt og stødig.. God støtte til hodet ved eventuell kollisjon.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Akta setet tar endel større plass i lengderetningen når det monteres bakovervend en Besafe-setet. Anbefaler dere å få begge prøvd i bilen før dere kjøper....
Lille Langbein Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2008 dytt. Ja, vi må nok prøve begge i bilen med guten i før vi kjøper. Men det er allikevel nyttig å høre erfaringer fra andre som har prøvd de:)
Zitro Skrevet 28. oktober 2008 #6 Skrevet 28. oktober 2008 Og bare for å forrvirre deg litt til.... Har du vurdert MaxiCosi Mobi? Kjempe bra sete, og 1000 ganger enklerer å montere. Kun bakovervendt dette da, men alt i alt så blirt det ikke noe dyrere pga det er billigere i innkjøp og det er enkelt å selge etter at du ikke skal ha det lenger....
Lille Langbein Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, ja, har hatt det inne på lista og. Men tror vi har bestemt oss for et som kan snus når han krever det. Orker ikke dette styret med å velge sete en gang til, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå