oss2=3,snart 4 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei. Sitter litt fortvila her.. Skulle hatt mensen forje mandag, men den kom ikke. Den har riktig nok kommet litt som det passer seg det siste. Men denne gangen kom det en bitte liten blødning onsd 2dager etter ikm. Så var det opphold og det samme 2 dager senere. Litt farget utflod, men ikke noe særlig mer. Er det mens eller? Lei av at kroppen lever sitt eget liv! Sorry detaljer! Håper noen svarer! Klem!
Minesmå:)+en til! Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Har du testa deg? kan jo være du er gravid...
oss2=3,snart 4 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Nei det har jeg ikke gjort enda, faktisk. Pleier å kaste meg over testene, men tenkte når jeg så at det var bitte litt på onsdag at den var i gang, så har jeg bare gått å ventet på at den skal sette i gang.. er vel ikke vanli å blø sånn om man er gravid?
Minesmå:)+en til! Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 joda, kan hende du blør litt selv om du er gravid:) Ta en test! Har du en?
oss2=3,snart 4 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hmm.. Typisk at jeg ikke har en hjemme. Får kjøpe en i morgen og ta en test. Spennende! Men tør ikke håpe for mye heller...!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg ble for litt det samme og er litt forvirra. Hadde tidligst IKM på lørdag, tok en test og den var negativ. I går kveld trodde jeg tr kom, men etter en liten dose blod i do, kom det ikke en dråpe mer. Har aldri opplevd akkurat det før. Rart! Men tr kunne det jo ikke være?
oss2=3,snart 4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Hmm, så rart! vi får ta en test begge to, så får vi nok svar. Lykke til!!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Det spørs om vi skal gjøre det. Tror jeg venter til helga for å være helt "sikker"... Lykke til du også!
oss2=3,snart 4 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Idag tror jeg mensen kom på ordentlig. Pokker! Men men.... Sånn er det bare.. Lykke til lones mamma!
Torjus og Lones mamma Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for det! Så domt da! Da får vi tro det klaffer neste pp. Ingen tegn til tr ennå her, så jeg krysser alt som krysses kan...
oss2=3,snart 4 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2008 Vi prøver ikke, så gjør egentlig ikke så mye. Men blir jo litt oppspilt når kroppen tuller sånn, da får man veldig lyst.. Sånn er det bare. Lykke til, skal krysse det jeg har for deg:) Har du mange pp bak deg?
Torjus og Lones mamma Skrevet 29. oktober 2008 #13 Skrevet 29. oktober 2008 Dette var vår 5 "seriøse" pp. Men det er ikke ille... På vår første brukte vi 2 år og 3 mnd. Da var selvølgelig ikke hver måned lik aktiv, man blir litt lei. Hadde tre kurer med pergo, og skulle inn til undersøkelse for IKM. Det dagen vi fikk innkalling, fant jeg ut at jeg var gravid. Vi hadde greidd det selv!!!! Hadde nok stressa ned litt, og det hjalp. Nå har vi selvfølgelig håp om å slippe sp mange pp denne gangen.
Torjus og Lones mamma Skrevet 30. oktober 2008 #14 Skrevet 30. oktober 2008 Da kom tanta, så da slipper jeg å lure lenger. 34-dagers syklus, så neste IKM blir vel i uke 49 kanskje... Hvis den ikke finner ut den skal være kortere neste gang. Så, da er det vel bare å stå på snart, tenkte jeg skulle prøve EL-test denne pp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå