Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 ....dere sitter her å diskuterer dritt i det uendelige, mens verden er helt på styr. jeg er sikker på at månen kunne falt i hodet deres mens der hadde jabba vidre om reima, møkk vaksiner, bleier og tull!!!!!
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 He-he, her er faktisk noen som er opptatt av andre ting enn de du nevner. Heldigvis! ;-)
Yada Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Ha ha ha ha.... Må jo bare le litt av innlegget ditt. Kjempesøtt Nå er jo dette et barneforum da. Så det er vel her folk henter informasjon om slike ting. Også kanskje de er kjempesmarte og diskuterer på et astronomiforum om sine astronomiinteresser. Der passer det ikke med reima og bleier, og her er kanskje ikke rette plassen for stjerner og planeter? Eller vet ikke jeg.....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hva...! har månen falt ned??!!! kneggknegg
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 "og du hører hjemme i hormon- land, i hormon- land, og alle de som syte kan vel høre hjemme i hormon- land!" Koz og klin fra Tante Bassa
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 ja det er helt sant! var like før jeg fikk den i hodet da jeg var på vei inn døra med ungene mine. Godt den ikke traff, men reimadressene hadde nok tålt det uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå