Gå til innhold

Stiv i korsryggen..


Må jeg ha nick? *Nr3påvei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag når jeg skulle stå opp var jeg ganske

stiv baki der.. men etter jeg hadde gått litt mjukna det opp..

husker dette fra slutten av sist sv.skap...

men er bare 6 uker i dag.. kan dette utvikle seg til

bekkenløsning? er det der bake man kjenner det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mye vondt i korsryggen, og stivner så fort jeg står i samme stilling for lenge.. Men jeg har hatt problemer med ryggen i flere år etter en idrettsskade... Har fått høre flere ganger at jeg helt sikkert kommer til å få bekkenløsning.. Men vet ikke om det stemmer..

Skrevet

Kan godt hende det utvikler seg til bekkenløsning... Man kan kjenne det bak i korsryggen eller som strålinger nedover lysken, eller begge deler. I første svangerskap var jeg litt plaget med korsryggen fra 5 mnd. I forrige svangerskap var jeg veldig plaget i korsryggen og nedover ene lysken. Startet i 3 mnd. Gikk da regelmessig til fysioterapaut, brukte bekken belte tidlig og krykker på slutten. Jeg er 9+1 og har kjent det en god stund nederst i korsryggen alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...