Gå til innhold

Ordinær UL i morgen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er mildt sagt kjempenervøs... Hva om ikke alt er som det skal med den lille babyen? Føler meg litt teit som er så redd, for jeg har både vært på tidlig UL i uke 12 og kjenner bevegelser utenom det vanlige stort sett hver dag (er i uke 19), men dette til tross klarer jeg ikke å roe meg ned...

Noen som føler det på samme måte eller har hyggelige erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok så bra så=) eg suns sunn på alle som gruer seg til den ordinære ultralyden, eg selv gledet meg berre, begynte kun å tenke "tenk om noe er galt" når eg låg der me UL-aperate på magen, mn alt sto bra til:) Som oftest er alt bra me barnet, og det er en kjempe opplevelse å se babyen :), å viss noe er galt så kan det ofte fiksest:) Prøv å gled deg, selv om det ikke er så enkelt..

Eg har lest mange innleg her inne om folk som bekymrer seg for den ordinære ultralyden, mn det har godt bra me alle sammen =)

Lykke til :D

Skrevet

Tusen takk for beroligende svar :)

Jeg krysser alle fingre og tær for at dette går bra...

Skrevet

Hei

Jeg vil bare ønske deg masse lykke til i morgen:) En herlig opplevelse å få se den lille der inne. Det går så fint skal du se. Det er jo ikke ofte de finner noe som er galt. Håper du klarer å berolige deg selv og glede deg til dette.

Skriv hvordan det har gått da når du er ferdig.:)

Klem

Skrevet

Takk for gode tanker :)

Det gikk selvfølgelig kjempebra! Lille knøttet er helt perfekt og terminen ble satt til 3 dager tidligere enn vi trodde. Jeg føler meg som verdens heldigste nå. Deilig å endelig ha fått roet ned nervene, nå skal jeg bare kose meg videre :)

Skrevet

godt å høre :) lykke til videre :):)

Skrevet

Så bra at alt stod bra til! Jeg skal i morgen, og er også nervøs, men prøver å fortelle meg selv at det kommer til å gå veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...